Se indlæg
 Udskriv debat
Rejseforsikring i DK
phitsanulok
Hejsa.

Jeg ville lige hører om den er nogen der kender et billigt rejseforsikrings selskab her i DK, til en 1 års rejseforsikring her til DK. hun er i Landet nu, men skal altså bruge en forsikring.

Mvh. Chris Cool

www.shirtfreak.dk
Nordstroem
Det ved jeg ikke så meget om, men skal sådanne en forsikring ikke tegnes inden afrejsen fra hjemlandet?

Nordstroem

Kalasi
Da vi havde brug for forsikring, før vi blev gift, brugte vi Gouda - ikke billigt, men de betalte uden problemer, da vi havde behov for lægekonsultation/medicin.

Kalasi

Philo
Hej Chris

Det er ikke fordi jeg vil snage Wink men jeg undrer mig også lidt over, hvorfor du vil lave en forsikring her i Danmark. Men jeg vil da umiddelbart tro, at de fleste forsikringsselskaber vil kunne hjælpe dig. Selvfølgelig afhængigt af, hvad forsikringen skal dække....

MVH

Kim, der om 7 uger tager afsted til LOS med min viv. Vi er skoleramte, så vi tvunget til at tage afsted i juli og vi forventer REGN...Sad

michael a
Hej Chris
Havde hun evt en Thai rejseforsikring da hun kom til dk. som er udlobet, hvis ja, kan hun saa ikke faa den forlaenget, en thailansk rejseforsikring er billiger. Smile

Kun
Er det ikke en sygeforsikring du mener?

Det er normalt sådan at rejseforsikring eller sygeforsikring skal tegnes inden rejsen påbegyndes, så jeg tror det bliver vanskeligt.
Der er ikke andet at gøre end at ringe rundt til selskaberne og spørge

kun

Spring til debat: