Se indlæg|
Rejseforsikring i DK
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 10/05-2007 22:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Hejsa. Jeg ville lige hører om den er nogen der kender et billigt rejseforsikrings selskab her i DK, til en 1 års rejseforsikring her til DK. hun er i Landet nu, men skal altså bruge en forsikring. Mvh. Chris ![]() |
|
|
|
| Nordstroem |
Lagt på d. 11/05-2007 03:28
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
Det ved jeg ikke så meget om, men skal sådanne en forsikring ikke tegnes inden afrejsen fra hjemlandet? Nordstroem |
|
|
|
| Kalasi |
Lagt på d. 11/05-2007 06:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Da vi havde brug for forsikring, før vi blev gift, brugte vi Gouda - ikke billigt, men de betalte uden problemer, da vi havde behov for lægekonsultation/medicin. Kalasi |
|
|
|
| Philo |
Lagt på d. 11/05-2007 11:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Hej Chris Det er ikke fordi jeg vil snage men jeg undrer mig også lidt over, hvorfor du vil lave en forsikring her i Danmark. Men jeg vil da umiddelbart tro, at de fleste forsikringsselskaber vil kunne hjælpe dig. Selvfølgelig afhængigt af, hvad forsikringen skal dække.... MVH Kim, der om 7 uger tager afsted til LOS med min viv. Vi er skoleramte, så vi tvunget til at tage afsted i juli og vi forventer REGN... ![]() |
|
|
|
| michael a |
Lagt på d. 11/05-2007 16:54
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Hej Chris Havde hun evt en Thai rejseforsikring da hun kom til dk. som er udlobet, hvis ja, kan hun saa ikke faa den forlaenget, en thailansk rejseforsikring er billiger. |
|
|
|
| Kun |
Lagt på d. 11/05-2007 17:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Er det ikke en sygeforsikring du mener? Det er normalt sådan at rejseforsikring eller sygeforsikring skal tegnes inden rejsen påbegyndes, så jeg tror det bliver vanskeligt. Der er ikke andet at gøre end at ringe rundt til selskaberne og spørge kun |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.