Se indlæg|
Permanent Opholdstilladelse
|
|
| John |
Lagt på d. 08/07-2004 22:06
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Vedrørende den "nye" udlændinge lov hvor man først kan søge permanent opholdstilladelse efter 7 år. Så er det en sanhed med modifikationer for kommunen skal tilbyde 3 års skolegang og hvis udlændingen efter disse 3 år har bestået danskprøven på dansk 1 modul 6, så kan der søges permanent opholdstilladelse. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Gman |
Lagt på d. 08/07-2004 22:46
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
jeg har en kærste fra Thailand og jeg skal have oversat et dokument fra Thai til Dansk men jeg har fået af vide af kommunen at det skal være en Statsautoriserede translatører der skal gører det. Er der nogen der har nogle gode links, bor i ST.KBH![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 09/07-2004 06:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
der boede en i høje tåstrup for en del år siden om hun stadigvæk er der ved jeg ikke men du kan kontakte den thailandske ambasade i hellerup de kan henvise dig til en godkendt oversætter |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 09/07-2004 16:08
|
|
Hej Gman Du kan få dem oversat gennem ambassaden i Bangkok, men det er forholdsvis dyrt. Jeg har brugt en oversætter der bor på Amager, han er billig Garuda Telefon 32516212 Han hedder Leif men jeg kan ikke huske hans adresse John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 09/07-2004 16:34
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Adressen kan findes på de gule sider ([url]www.degulesider.dk[/url]) ved at søge på telefonnummer. Prøvede lige og fik følgende resultat: http://www.degule...age51.y=11 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 09/07-2004 23:02
|
|
husk nu at hvis ikke han er godkendt så vil kommunen akseptere oversættelsen |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 10/07-2004 01:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
da vi lavede særeje, var vi på ambasaden og fik en liste over godkendte oversættere og for at dokumentet var godkendt skulle det ind over ambasaden og godkendes at det var oversat rigtigt jager |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 10/07-2004 08:33
|
|
det var det samme vi fik at vide dokumentet er først godkendt når ambasaden har stemplet det og ambasaden godkender kun sine egne oversættere |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 10/07-2004 09:51
|
|
Hej jeg havde ingen problemer med at de ikke ville accepterer Garuda's oversættelse. Men det er rigtigt at hvis man får oversat gennem ambassaden i Bangkok så får man deres stempel (godkendelse), og det er nok den rigtige måde. Jeg sendte de papirer jeg gerne ville have oversat fra Thai til ambassaden med en anmodning om at få dem oversat, jeg fik det hele retur efter ca. 14 dage med posten vedlagt en regning på omkring 800 kr. Der har været en debat i det gamle forum for et par år siden om samme emne, og der var en påstand om at der ingen godkendte tolke var i DK!! John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 10/07-2004 16:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
mit blev altså lavet i DK og godkendt på den thailandske ambasade herhjemme jager |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 11/07-2004 13:28
|
|
oversættelsen kan sagtens ske igennem den thailandske ambasade i hellerup du behøver ikke at sende det hele til thailand |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.