Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Med SAS til Bangkok t/r
|
|
| roald |
Lagt på d. 20/05-2007 22:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
SAS reklamerer i stor annonce i BT i dag at man kan komme til bangkok for 5.165 kr t/r i tidsrummet 30.juli--27.sep Prisen gælder afrejse fra københavn-ålborg eller århus. Begrænset antal pladser pr. afgang. Prisen gælder onlinebestilling [url]www.sas.dk[/url]
Redigeret af d. 20/05-2007 22:56 |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 21/05-2007 07:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Thai regulerer også priserne ned allerede fra 16/7. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 14/06-2007 12:32
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Har lige købt n billet med SAS til Bangkok den 27.sep til 5811 dkr, en god pris i forhol til andre selskaber i samme tidsperiode... Jesper |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 14/06-2007 12:49
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Siste aar i august kom min kone og jeg helt til Chieng Mai for 5700,00 pr. billet og det var en 3 ugers billet + 2 dage med Thai Air dr.dem |
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 14/06-2007 13:29
|
Har tjekket Thai i samme periode..7800 dkr... |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 14/06-2007 13:50
|
|
Du skal ikke gaa til Thai Air men de smaa selskeaber saasom Thai Travel Hamtorvet 42 1700 KBH V Tlf. 33258989 Fax. 33210897 som vi gjorde saa maaske ringe til dem og hoere om tilbud. dr.dem |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/06-2007 14:01
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg giver ikke meget for thai travel Sidst da vi skulle til thailand Skulle vi på vente liste hos dem,til de billige billetter Fordi de ikke kunne skaffe flere, alle billige billetter var udsolgt sagde de Men sjovt nok kunne man få de billetter andre steder Så dem gider jeg ikke mere. bamsen Men det er sjovt, som man måske bliver behandlet forskelligt derinde Hvis man går derind og spørger på en billet, er der udsolgt, når en anden går derind, lige efter og spørger, ja så er der en billet underligt men sådan er livet,ingen har sagt det skal være let ![]() |
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 14/06-2007 14:05
|
Jeg har ikke frøvet Thai travel men flere andre og prisen lå fra ca 7800-8300 dkr...så 5800 dkr Non stop er billigt.China Airlines via Amsterdam 6300 dkr ca samme pris med Finnair og Austrian og Turkish Airlines... Jesper. |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 14/06-2007 14:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Rejser til BKK d 09.08.2007 retur 01.09.2007 for 5.300 med SAS. Billet købt direkte hos SAS i januar 2007 Kim
|
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 14/06-2007 15:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
ja pas på thai-travel. vi skulle ha en baby-billet. (højst 2 år ) det ved alle.!!!!!!!! ja undtagen thaitravel de sagde at en baby-billet det kom jo da anpå hvormeget babyen vejede. ( hallo ) jeg spørger så hvad er en baby-billet.??? svar: ca halvanden år. jeg spørger igen ca.!!!! hvad er det. svar. : er babyen stor eller lille. svar: normal svar fra thaitravel.: ja men vi vil ikke ta ansvar for om vi blev afvist i lufthavnen fordi babyen var for stor til at ligge i liften, som de har hængende på væggen. jeg ringer så til thai-dk. føler mig meget dum da jeg ikke kan fører en samtale med den meget flinke dame fra thai, da hun er ved at omkomme af latter, for aldrig har hun hørt noget så dumt. igen. KØB IKKE BILLETTER VED THAITRAVEL. ( bøsser og platugler ) |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 14/06-2007 16:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Jeg har svært ved at se hvad man skal bruge div. rejsearrangører til i første omgang. Det billigeste er vel at søge på nettet og købe direkte, eller kontakte det selskab der har det bedste tilbud. de fornævnte priser 5300 og 5700 er vel ok priser. Alt afhænger af rejsedatoer. f.eks har Skide Arogante Stewardesser også kaldet SAS. afg cph. 20.09- hjem 6.10 til 4865 kr. det er min erfaring at det varierer fra gang til gang, hvem der kommer op med de billigste priser. Tror jeg har bestilt billetter 10 forskellige steder til thailand de sidste 3-4 år. Og et godt råd er brug flere forskellige web søgesider. Da de samme rejser tit bliver listet op til forskellige priser. Og nogen rejser findes ikke til nævnte pris. Søgesider kunne f.eks være. de sparede penge kunne jo bruges tila købe nogle flotte t-shirts f.eks fra tarvelig websjover [url]flybillet.dk[/url] [url]momondo.com[/url] [url]kelkoo.dk[/url] Redigeret af d. 14/06-2007 21:16 |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 14/06-2007 17:35
|
|
bamsen skrev: Men det er sjovt, som man måske bliver behandlet forskelligt derinde Hvis man går derind og spørger på en billet, er der udsolgt, når en anden går derind, lige efter og spørger, ja så er der en billet underligt Dem der så har Thai travel er så dem der havde Thai markedet længere henne af gaden og vi har handlet hos dem i alle de år de har haft butiken, vi kender dem og de kender os, så om det er derfor ved jeg ikke men billig var det sgu da, jeg ellers regnede med at skulle af med 14-15.000 helt til Chiang Mai, og selfølgelig svinger priserne de kommer an på sæsonerne. Og så er der lige det med at hoppe der ned til Bangkok for at få det endnu billigere er ikke lige mig, jeg syntes at man sidder længe nok når man flyver direkte der ned, så jeg vil ikke spare 500-700 og så sidde i en eller anden lufthavn og vente på at komme videre fordi man skal mellem lande. dr.dem |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 14/06-2007 19:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Jeg gider heller ikke have lange rejsetider med lange vente tider til følge. Men vi er nogen for hvem det gælder at direkte ikke er muligt. medmindre man bruger tid på at komme til staden. Derfor kan kan det være underordnet om det går via amsterdam, hamborg/dubai,paris, helsinki mv. Men det var slet ikke min pointe, som er: Nogen gange er det billigere direkte ved thaiair/sas f.eks og andre gange billigere igennem div. rejsebureauer. vel og mærke for samme afgang |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 14/06-2007 20:55
|
|
Nogen gange er det billigere direkte ved thaiair/sas f.eks og andre gange billigere igennem div. rejsebureauer. vel og mærke for samme afgang Nemlig, og jeg bestildte et ½år før vi skulle afsted så vi var sikker der var plads dr.dem |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 15/06-2007 07:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
"Skide Arogante Stewardesser også kaldet SAS" - den havde jeg ikke hørt før. Jeg har altid gået og troet at SAS stod for Same As Sabena, da Sabena står for Such A Blody Experience Never Again ![]() mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 15/06-2007 09:06
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 510 |
jc skrev: "Skide Arogante Stewardesser også kaldet SAS" - den havde jeg ikke hørt før. Jeg har altid gået og troet at SAS stod for Same As Sabena, da Sabena står for Such A Blody Experience Never Again ![]() mvh jc Lidt offtopic, men her er en liste over andre acronymer for flyselskaber: AA Abort! Abort! Always Awful AI Allah Informed Airbus Airlines Impose Regrettable Bullshit Upon Us Alitalia Always Late In Transit, Always Late In Arrival Airplane Landed In Tokyo And Luggage In Atlanta A Little Italian Tit And Lotsa Italitan Ass A Little Italian Tradition And Lotsa Italian Attitude American A Miracle Each Rider Is Currently Alive Now Airline Meals Eaten Regularly Induces Cramps and Nausea AUA Almost Unknown Airline AWA Always Wasting Assets BA Bloody Awful British Apoplectic BEA Better Eat Afterwards BOAC Better On A Camel Blast Off And Crash Boeing Broken Off Engines In Numerous Gardens BWIA Baggage Wandering In Africa Better Walk If you're Able Born to Wait In Airports But Will I Arrive? CAAC Chinese Airlines Always Cancel Dan Air Dangerous And Nearly Always Incredibly Rough Delta Damaged Engines Limit Take-off Ability Departures Extra-Late, Tardy Arrivals Directed Everybody's Luggage To Atlanta Doesn't Even Leave The Airport Doesn't Ever Let Terrorists Aboard Doesn't Experience Like This Andrenalize? Don't Even Let Them Aboard Drunken Engineers Land Too Abruptly EAA Even Apes Aviate El Al Egyptian Louting Arab Loathing Every Landing Always Late Every Landing Always Lousy Everyones Luggage Always Lost Finnair Flies Ideally? Nah, Not Airbourne In Reality JAL Journey Always Late JAT Joke About Time Liat Luggage Is Always Tardy Lot Lots Of Trouble Lufthansa Let Us Fiddle The Hostess And Not Say Anything MAS May Actually Shit Northwest Nobody Out Ranks This Horrid, Worthless, Excruciatingly Sluggish Transport Olympic Onassis Likes Your Money Paid In Cash PAL Prick Always Long Pan Am Passengers Always Need A Mortician Pilots Are Not A Must Poor Airline Needs Any Money PIA Passenger's Illegal Abductor Perhaps I Arrive Please Inform Allah PSA Paul's Saturday Airline PWA Pete's Wobbly Airline Piddly Widdly Airline PLease Wait Awhile Qantas Queasy and Nauseous, Tired And Sick Queers And Nymphomaniacs Trained As Stewards Quick And Nasty Transportation, Australian Style Quite A Neat Trick, Arriving Safely Quite A Nice Trip, Any Survivors? Quits Air-travel, Next Time Approaches Ship Sabena Such A Bad Experience - Never Again SAHSA Stay At Home, Stay Alive SAS Service After Sex Sex And Satisfaction Such A S*** Sia Sex In the Air Singapore Imitates America TACA Take Another Carrier Always Take A Coffin Along Tome Alcohol Cuanda Aborda TAP Take A Parachute Take Another Plane Thy They Hate You TWA That Was Accidental That Was Awful Travel With Arabs Teeny Weeny Airlines Try Walking Across Try With Another Today's Worst Airline Tomorrow We'll Arrive Tomorrow's Widebody Accident Totally Wasted Airlines United U Need Insurance That Exempts Death Usually Not Enclined To Eliminate Disasters USAir (used to be Allegheny Airlines): Unfortunately Still Allegheny In Reality Uta Unlikely To Arrive Unable To Ascend Varig Virgin's Are Rare In Glasgow Virgin Very Interesting Ride: Going Into Nymphos |
|
|
|
| Pratunam |
Lagt på d. 15/06-2007 16:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Det er også underligt at når man bestiller billetter hos Thai travel, så skal man huske at bestille mad til børn, ellers får de almindelig mad som de voksne, Thai travel kender alderen på barnet/børnene men de spørger aldrig om man ønsker mad til børnene, de er nogle amatører.![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/06-2007 16:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nej de er ikke amatører Men lige glade med folk De har jo så mange kunder såde er lige glade men det kunne jo være at folk en dag får øjnene op og ser at der er andre end dem bamsen |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 15/06-2007 16:36
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Jeg har aldrig haft problemer med Thai Travel og køber gerne billetter hos dem, hvis de da er billigere end de andre. Jeg har altid fået en god behandling, og priser der holder, modsat visse andre billetudbydere. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Pratunam |
Lagt på d. 15/06-2007 17:01
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Ja....du har ret bamse, det er også derfor at jeg ikke forstår at de ikke tænker lidt mere på deres kunder, jeg har bestilt billetter hos dem siden de startede..så tiden er nok inde til at man bestiller et andet sted. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.