Se indlæg
 Udskriv debat
Trist eller en lettelse ?
Suk Rak Ning
Go'dag........

Vi bor 3 Danskere her paa denne vej i Chalong.....Og hov, hvad var det lige der skete....fik jeg sendt 150.000 Kr herud, ja det det gjorde jeg...........Hva' brugte jeg saa pengene til : koebte en bil, Koebte guld til Ning og hendes mor og far+ soester, en mobil til broderen, samt en extra MC til udlejning..................................................................Saa lang saa godt....nu siger mine venner : jeg spiller smart med min 5 B + min bil og jeg har forsoegt at koebe Ning for en smule guld i samme aandedrag brokker min " ven " sig over at jeg ikke spiser Thaifood hver dag, men samtidig siger " klovnen " at hvis Thailand skal naa et nevau som ex. DK skal de afskaffe Sin sod..............

Mage til braek skal man sq lede laenge efter, jeg ved at de 2 bekendte vil laese dette indlaeg, og hvad rager det mig.

Jeg koebte en bil for at koere i den, samt en 5 B for at gaa med den, jeg tror at mine bekendte skal ringe efter skadedyrsbekaempelsen, for der er da en del orm der gnaver.......

I 2 jeg skriver om, koeb nogen stoerre sko og kom ned paa jorden og ellers REND MIG I ROEVEN.

Men det er jo ogsaa traels at loebe toer for penge d. 15. hver md. saa fuck jer 2, i ved jo hvem jeg hentyder til.

TAK................Suk.
Redigeret af Suk Rak Ning d. 24/05-2007 11:07
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Locturian
hehe, i gamle gutter har for meget fritid i Thailand - Få jer en hobby eller anskaf jer et lille landbrug i kan bruge kræfterne på. Der er ABSOLUT INTET VÆRRE en gamle faranger i Thailand der prøver at belære Thai'erne om hvordan de burde opføre sig. Jeg bevidner det selv en gang i mellem, hvordan der snakkes livligt om "Thai kællingerne" og hvordan man skulle gøre dit og dat. Jeg bliver ganske enkelt HARM Smile Suk, tag over og spark dem i røven Wink
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Suk Rak Ning
Har gjort det loc, misundelse er jo en grim ting

Suk Rak Ning
Suk skrev:
Go'dag........

Vi bor 3 Danskere her paa denne vej i Chalong.....Og hov, hvad var det lige der skete....fik jeg sendt 150.000 Kr herud, ja det det gjorde jeg...........Hva' brugte jeg saa pengene til : koebte en bil, Koebte guld til Ning og hendes mor og far+ soester, en mobil til broderen, samt en extra MC til udlejning..................................................................Saa lang saa godt....nu siger mine venner : jeg spiller smart med min 5 B + min bil og jeg har forsoegt at koebe Ning for en smule guld i samme aandedrag brokker min " ven " sig over at jeg ikke spiser Thaifood hver dag, men samtidig siger " klovnen " at hvis Thailand skal naa et nevau som ex. DK skal de afskaffe Sin sod..............

Mage til braek skal man sq lede laenge efter, jeg ved at de 2 bekendte vil laese dette indlaeg, og hvad rager det mig.

Jeg koebte en bil for at koere i den, samt en 5 B for at gaa med den, jeg tror at mine bekendte skal ringe efter skadedyrsbekaempelsen, for der er da en del orm der gnaver.......

I 2 jeg skriver om, koeb nogen stoerre sko og kom ned paa jorden og ellers REND MIG I ROEVEN.

Men det er jo ogsaa traels at loebe toer for penge d. 15. hver md. saa fuck jer 2, i ved jo hvem jeg hentyder til.

TAK................Suk.

Sin sod = Respekt !!!

lev dit liv som du syntes det skal leves Suk, og uden skelen til hvad andre syntes.

jeg har selv haft fornøjelsen af at købe ny bil (2 gange endda) gå med guld om halsen og spille golf hver dag, i thailand. den tid ville jeg ikke undvære, men det er nok de færreste forundt.

sin-sod = Respekt... helt enig, jeg har intet imod at undvære noget for at glæde andre, selvom ikke alle her på DTW ikke er enige, men det emne er jo snart ud debatteret..

iøvrigt undrer det mig så mange danskere man møder i Thailand der har den holdning om at alt hvad man gør i Danmark er det rigtige.
i Thailand bor der 50 millioner så hvorfor kan det ikke ligesågodt være der de gør det er rigtige.

I Danmark bor trods alt kun 5 mill. så vi behøver ikke tro vi gør tingene mere rigtigt end andre...

jamen hjemme i Danmark..... og jeg får kvalme

Nyd livet Suk, du får kun det ene, og skid på hvad andre siger og syntes

Suk Rak Ning
Lung.

Jeg kan ikke vaere mere enig. goer du folk glade bli'r du selv glad.

Det er som en en boomerang.......................

Suk...............

rinpoche
Suk skrev:
brokker min " ven " sig over at jeg ikke spiser Thaifood hver dag, men samtidig siger " klovnen " at hvis Thailand skal naa et nevau som ex. DK skal de afskaffe Sin sod..............

Sin Sod og dansk niveau har da ikke noget med hinanden at gøre.
Det er at sammenligne æbler med bananer.
Det er kultur kontra økonomi.
Nu ved jeg ikke med jer, men hvis thailand lignede fx danmark alt for meget kulturelt, mht religion, økonomi etc. ville jeg nok ikke synes det var tilnærmelsesvist så spændende at rejse derned.

Lader til at dine bekendte som du selv siger har en orm der gnaver, det er sikkert deres kærester/koner der giver dem stikpiller. Wink

Brokker sig over at du ikke spiser thai-mad hver dag?

Han må være lidt konfus, på den ene side vil han ændre på det lokale kulturmønster men samtidig skal man på det kulinariske område åbenbart skik følge eller land fly.

mvh
rinpoche

Suk Rak Ning
Klovnen mener at Thailand er langt bagud, og hvis TH skal op paa et neavu ( efter klovnens udsagn ) saa skal sin sod afskaffes. ( NAR )

Nej det er ikke hans gf der stikker, for hun kan ikke et pluk engelsk....Kun sige tak naar de har bollet, man har heldigvis en kone man kan tale med..........

Klovnen har lovet mig roevfuld 2 gange nu, jeg venter stadig....Wink

Ja gu er jeg sindsyg paa de 2, de burde tage tilbage til DK..

Redigeret af Suk Rak Ning d. 24/05-2007 12:31

johnhelt
He he Suk,

du styrer squ...lad mig vide naeste gang du er i bkk...du fortjener en gratis bajer efter dette indlaeg

Berg
Suk skrev:
Go'dag........

TAK................Suk.

Endu en grund til når jeg en gang flytter permanent til thailand at jeg ikke har tænkt mig at slå mig ned i et område med andre danskere .. folk har fame så ondt i røven -- jante loven længe leve, desværre ikke engang nok at "stikke" af til thailand for at komme væk fra den

Jeg giver sq en "spand" eller en fyraftenspils når jeg kommer til phuket næste gang ..

Gi dem tørt på til da

Suk Rak Ning
Takker for opbakningen.

Om man faar en slat penge, det er da fint nok, men hoejroevet bliver jeg sq aldrig, og ja jante-loven er ogsaa her..........saa inden laenge bygger jeg et hus i Phitsanulok og saa kan klovnene hygge sig her paa Phuket............Tak.

Suk..............Cool

oleskyum
Nu er jeg noget usikker på, hvad og hvorfor det bliver postet her ?

Kan dem det handler om forsvare sig her på siden ?

Suk Rak Ning
Kaere Ole.

Om de kan forsvare her.jo det kan.....da de begge er medlemer her

Navne slettet af Admin.

Jeg spiller med abne kort

Tak.

Suk
Redigeret af Webmaster d. 25/05-2007 02:32

Suk Rak Ning
Du kaN JO GAA I ADRESSE-KARKOTEKET og se hvad de har skrevet foer, den en ville koebe hus. den anden ville starte biiiiig foretning, men hvad var det lige de havde det i ?
Redigeret af Suk Rak Ning d. 24/05-2007 17:00

Saendaeng
janteloven følger desværrer med nogen herned.. Stor skam, for det er en af de ting jeg hader ved Danmark. Hvis man skal samligne med Dk, så kan man ligeså godt pakke sydfrugterne og smutte tilbage til DK.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Suk Rak Ning
Kort sagt syntes jeg at 2 af minne venner fra DK og som naesten er mine naboer her i TH. flipper totalt ud over at lykken smiler lidt til mig.

Suk

prasat
gir for en gang skyld loc ret, få en hobby eller et liv.

men nu skal der ikke ret meget til før man bliver stemplet som blærerøv, se jeg blev det fordi jeg tager en taxi alene i bangkok.

jeg bollede engang en tøs i pattaya hun sagde thank you sir bagefter hver gang til min store underholdning.

hvorfor kan du ikke bare ignorere andre folks midsundelse, for det er jo det det er.

prasat,

Suk Rak Ning
Prasat det kan jeg ogsaa nu, men jeg skulle lige have det ud........slut her fra Phuket

Davs

Da det er et privat opgør, så mener jeg at du skulle lufte dit vasketøj et andet sted.

dsd

Earthrush
prasat skrev:
gir for en gang skyld loc ret, få en hobby eller et liv.

men nu skal der ikke ret meget til før man bliver stemplet som blærerøv, se jeg blev det fordi jeg tager en taxi alene i bangkok.

jeg bollede engang en tøs i pattaya hun sagde thank you sir bagefter hver gang til min store underholdning. << det er ikke rigtigt vel..???

hvorfor kan du ikke bare ignorere andre folks midsundelse, for det er jo det det er.

prasat,

Og til Suk lev livet og tænk ikke på havd andre mener, da hvis man høre efter havd andre siger bliver man i dårligt humør. Og det er livet sku for kort til

Smile til verden og den smiler til dig
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

Spring til debat: