Se indlæg
 Udskriv debat
Gode billige overnatningsmuligheder...?
Safran
Ved godt, at i sikkert har svaret på lignende spørgsmål en million gange, og at jeg sikkert kan søge mig frem til svar, men indrømmet..... Jeg er doven Wink

Søger gode anbefalesværdige steder at bo/overnatte rundt omkring i Thailand 0-1000 bath.
Planlægger 3 måneder med rygsæk uden mål, så alle provinser, byer og områder søges.

Kodeord er; Atmosfære og renlighed. Komfort spiller ikke den store rolle, ej heller pool ect..

Så kom frisk og smid alle jeres guldkorn efter os, så bliver vi glade Smile

Safran

John
Velkommen Safran

Det kan godt være du er doven, men du er ikke alene.Wink

Hvis alle herinde besvarede dit spørgsmål, ville det være lige som du søgte på googleShock

Du må komme med noget mere målrettet
Redigeret af John d. 02/06-2007 21:48
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Safran
Og du har da ret, nu skal dovenskaben heller ikke gribe om sig.....Smile

Vi lander i Bangkok, og regner med at turen derfra går over Kanchanaburi - Ayuthaye - Nakhon Ratchasima - Khon Kaen til Nong Khai.

Så rejser vi ind i Laos langs Mekong til Chiang Khong og derfra ned mod Chiang Mai.

Derfra går turen mod Pattaya og Ko Chang, sikker et smut til Cambodia.

Sluuteligt mod syd Phuket/Krabi øerne dernede, og måske et smut til Malaysia.

Om det gør det meget nemmere ved jeg ikke, men jeg håber på nogle gode forslag til at godt, hyggeligt og billigt, på steder der ikke er store betonhytter, ikke servere frikadeller, men med en lowkey, afslappet atmosfære.

Skulle der falde en finke af panden med gode forslag til steder og ture der er værd at tage på ruten undervejs, tager vi imod dem med kyshånd.

Safran Smile

Kalasi
Hej Safran
Når du er parat til at betale op til 1000 Baht, er mit råd, at du/i selv prøver jer frem - der findes utallige steder. Priserne (MED varmt vand) ligger fra 300,-
I stedet for at bo i Nong Khai skulle i prøve Bueng Khan mod øst - eller Chiang Khan mod vest. Masser af atmosfære. Fra Chiang Khong til Chiang Mai findes forskellige ruter, men jeg synes ikke i skal snyde jer selv for Nan og Phrae. (Selvom min egen favorit er Chiang Rai)
Jeg må give John ret - hvis vi alle giver vort besyv med bliver det sgu' en lang tråd.
Go tur!

Kalasi

Safran
Det gør intet at det bliver en lang tråd Grin

Lige præcis det du nævner i dit indlæg, er noget af det jeg søger, gode tips.
Man fortaber sig let i det store byer, fordi det er det der mest tilgængeligt, og mest læsestof om.
Byerne ovenfor er derfor mest ment som pejlemærker, eller en ca rute, som forhåbentlig tager mange afstikkere til omkringliggende steder.
Vi tager med kyshånd i mod alt.

Safran

quickmouse
hejsa.

kan værre at dette er en hjælp:

http://www.trekth...index.html

god tur Cool Wink
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Spring til debat: