Se indlæg
 Udskriv debat
Nogle der kender noget til Malev airlines?
HAM JAI
Hejsa jeg skal flyve med malev i næste måned, er der nogle der kender noget til deres flyverer og service? Hvad med benplads?

tuktuk
alle jeg har snakket med der har kommet med Malev er dybt overraskede over den service og benplads man får, begge er over hvad man måtte forvente, mange siger endda det slår singapore og Thai af pinden med disse to punkter, dog er der af og til en lang ventetid halvvejs, men det overlever man jo nok til de priser de tager !!

www.tuktours.dk
kanut
Det er nogle år siden at jeg fløj med Malev, ( 8-9 ) jeg fløj med dem 5-6 gange, dengang måtte der ryges i flyet, det var jeg ikke så glad for, men da prisen var meget fornuftig,så jeg stort på det, stoppet i Budapest var ok, deres lufthavn er ikke noget at skrive hjem om, men ok.
dette kan selfølgelig været ændret, men ville ikke afholde mig fra at bruge Malev vis prisen på billetterne var gode
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Suk Rak Ning
Kan en billet t/r DK-TH-DK overtages af en anden, altsaa kun fra TH til DK............Jeg har en jeg ikke skal bruge, der er hjemrejse d. 8 Juli Thai Air............Ja, hvis det kan lade sig goere og en kan bruge den, saa kontakt mig..

[img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Name.gif[/img] is not a valid Image.

Redigeret af Suk Rak Ning d. 18/06-2007 10:03
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Spring til debat: