Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa
Ja så går turen til Thailand imorgen - ville lige høre om der er nogle der kender Mountain View i Pattaya , og om de har wi-fi (trådløst internet) ??
Go sommerferie til jer alle - vi tales ved!
pdrhan skrev:
Hejsa
Ja så går turen til Thailand imorgen - ville lige høre om der er nogle der kender Mountain View i Pattaya , og om de har wi-fi (trådløst internet) ??
Go sommerferie til jer alle - vi tales ved!
God tur pdrhan, ja jeg må vente til onsdag med at rejse, men så rejser jeg også først hjem igen d. 2 august
hehe takker for link , men sidder ligenu på vores kæmpe værelse på Mountain View på 3.sal med kæmpe balkon med udsigt ud over søen og udsigt direkte til Ritz - der er konon wifi trådløs (bruger nabo ejendommens u-krypterede trådløse...) virker KUN når jeg sidder foran terressedøren og kigger ud over søen fra 3.sal , men det er jo heller ikke helt tosset! Vi har haft lidt regn de sidste par dage , men det er dejligt varmt....så nu er det snart en tur i poolen! :-)