Se indlæg|
Fra Krabi(railey) til Samui!
|
|
| CBN |
Lagt på d. 10/07-2007 09:44
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Hej! er der nogen der har en ide om der er en flyrute imellem disse to destinationer da jeg kender nogen på samui jeg gerne vil besøge?. Der kan vel også lejes en minibus, og er der nogen der ved hvor lang tid det tager?? håber der nogle der har et svar ![]() |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 10/07-2007 10:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Der er kun et par flyruter til/fra Samui.Det er med BangkokAir www.bangkokair.com Der flyves fra Pattaya, Phuket og Bangkok Kim
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 10/07-2007 12:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
I bil kan turen gøres på 2-3 timer plus færgen til Samui. Kommer selvfølig an på chaufføren og traffiken, men der er ikke så langt, har selv taget turen mange gange
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| CBN |
Lagt på d. 10/07-2007 12:31
|
ok fedt! mange tak for hjælpen...tager nok en bil da det nok er en større oplevelse også ![]() |
|
|
|
| CBN |
Lagt på d. 11/07-2007 11:53
|
tager det kun 2-3 timer?? fandt noget med nogle bustider hvor der stod ca 6 timer. gider nemlig ikke hvis det tager for lang tid da vi kun skal være der en max 2 dage. ellers må man vel kigge efter privatflyver eller helikopter.. ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 11/07-2007 12:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Selve køreturen fra Krabi til færgen, kan gøres på 2-3 timer, dertil skal så lægges sejltid, samt eventuel ventetid ved færgen, og da busserne somregel er der en halv time før afsejlning passer det meget godt med ca 6 timer incl sejltid![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.