Se indlæg
 Udskriv debat
gode priser
perh
hvor kan man få god billige billetter til bkkSmile

Jesper_Hein
Min billet-pusher ligger på Gasværksvej i KBH, han har altid nogle fine priser

Han kan kontaktes på:
[mail][/mail]

Ellers bruger jeg selv [url]www.flybillet.dk[/url] eller [url]www.mrjet.dk[/url] som prissøgere Smile

MVH
Jesper
คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก

jesperfrb
Lyder Ok, men gasværksvej var 411kr end [url]flybillet.dk[/url] denne gang, så jeg brugte flybilletWink

EZY: 7746kr
flybillet:7336kr

Men ellers plejer de at være ok "EZY"
Thaitravel på halmtorvet, er vi holdt op med at bruge efter sønnen er kommet ind i det, han laver ikke samme priser som farenShockShock
Redigeret af d. 11/08-2007 09:52
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

huratho
Desvaerre har jeg en rigteg god ven i DK, som doede i onsdags. I den forbindelse kikkede jeg paa forskellige priser for at komme til DK, til begravelse. Jeg gik ind paa [url]www.travexnet.com[/url] og fandt priser ned til THB 26000.00 t/rt BKK - CHP. Det maa da siges at vaere billig, men jeg selvfoelgelig om det ogsaa gaelder omvendt.
Hugo
Redigeret af d. 11/08-2007 09:51
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

huratho
Hov, jeg glemte. Se lige paa [url]www.qt-rejser.dk[/url] de flyver altid med Thai.
Hugo
Redigeret af d. 11/08-2007 09:50
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Jesper_Hein
Hej Jesper,

Ja, den er jeg også stødt på et par gange Smile - I de tilfælde flybillet.dk er billigere, bliver de også valgt, men 5 dages billetter og 3 månedsbilletter har jeg oplevet bedre priser på gennem EZY. Ja, efter generationsskiftet hos Thai Travel, så orker jeg ikke en gang at spørge der mere Smile

MVH
Jesper
Redigeret af Jesper_Hein d. 11/08-2007 09:28

Jesper_Hein
Hej Hugo, tak for link, det er altid rart med alternativer Smile

Travex viser fornuftige listepriser, men alt efter den specifikke dato, kan der komme udsving - man kan dog også være heldig at ramme DAGEN! hehe Smile

MVH
Jesper

Hep
Jeg bruger tit West East Travel i England. Det er selvfølgelig priser ud af London, men ofte koster billetterne fra London til Bangkok omkring 3000 - 3500 kr. Derudover skal man jo så have en billet fra København til London, men den kan klares for under 1000,- kroner.

Her er et link til deres aktuelle tilbud:

http://www.westea...?idlink=27

John
Jesper & Jesper

jesperfrb skrev:
Thaitravel på halmtorvet, er vi holdt op med at bruge efter sønnen er kommet ind i det, han laver ikke samme priser som farenShockShock

Jeg tror der bliver blandet 2 forskellige forretninger sammen.

I henviser til generations skifte hos Thai Travel, men er det ikke Asian Travel Center Halmtorvet 6, i mener.
For hans søn giver nogle priser der er helt ude af skalaen. Og han kan finde på at forhøje farens priser.

Jeg havde booket billetter sidste år, havde aftalt pris med faren, da jeg skulle betale var prisen 1200 kr. højere pr. billet, med begrundelsen at hans far havde lavet en fejl.

Bestilte hos SAS i stedet og til næsten samme pris som jeg havde fået af faren.
Redigeret af John d. 11/08-2007 13:29
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: