Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Var inde i Thai travel og betale mine billetter i tirsdags..
Næste da ville de så komme på mail til mig..
Det gjorde de også, men de var blevet BILLIGERE, så jeg skulle hente 1.700.- på deres kontor...
Det er service.. de scorede ikke bare gevinsten selv..
Jeg har tidligere rejst med dem 4 gange
De skal lige siges prisen før var 12686.- for 2 personer incl. indrigsflyvning til krabi 10 dage efter vi er kommet til bangkok og retur 3 dage før vi skal til sverige ( lander i cph )
Så selv om vi rejser d. 19 sep. er prisen vel helt ok
Hej - det var flot, flot service. Prøvede også at købe billet der til min forlovede, men de forklarede at det var billigere hvis hun købte den i Bangkok, så det lader til at være 100% ærlige folk derinde - 5 stjerner herfra!! Prisen lyder helt fin. Min forlovede har købt billet til Frankfurt og gav 36000 Bht for den retur i BKK.
Hej
Jeg har også en solstråle historie fra halmtorvet.
Da jeg i sin tid flyttede herud permenent, bestilte jeg biletten til afrejse d. 1. oktober. Da så biletten kom var afrejse datoen d. 30 september. Jeg ringede til Thai Travel og spurgte hvorfor. De svarede at ved afrejse d. 30. sep. ville jeg spare 2000 kroner, det må man da tage hatten af for.
Hugo