Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Pacific Jomtien
|
|
| hamselv |
Lagt på d. 29/08-2007 23:05
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Hej Jeg skal snart en smut til Pattaya, og har udset mig Pacific Jomtien som base, er der nogen der har noget at berette om stedet eller beliggenhed i forhold til danskergaden i Jomtien. www.pacificjomtie... På forhånd tak ![]() |
|
|
|
| hamselv |
Lagt på d. 30/08-2007 00:00
|
http://www.pacifi... Sry her er det rigtige link ![]() Ja det link er nu lavet aktivt bamsen Redigeret af d. 30/08-2007 14:16 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 30/08-2007 00:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Kan sige at jeg har boet der selv et par gange, ligger et stykke fra Soi DK, og fra stranden, men et ok hotel, lidt sterile værelser, men rent op pænt. Ville nok ikke selv vælge det hvis jeg skulle i Soi DK, og fulde mig, så er der forlangt at gå hjem![]() ![]() Men som familiehotel, eller for afslapning har det været ok for mig
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| hamselv |
Lagt på d. 30/08-2007 12:08
|
jesperfrb skrev: Kan sige at jeg har boet der selv et par gange, ligger et stykke fra Soi DK, og fra stranden, men et ok hotel, lidt sterile værelser, men rent op pænt. Ville nok ikke selv vælge det hvis jeg skulle i Soi DK, og fulde mig, så er der forlangt at gå hjem ![]() ![]() Men som familiehotel, eller for afslapning har det været ok for mig ![]() Det er fint, at de er rent og det er stille. Strandløve er jeg heller ikke, og hvis vi har været inde i Pattaya om aftenene er det jo også lige meget , hvor hotellet ligger,men hvor langt er det i gå afstand fra soi DK snakker vi om 10 min eller mere, du ved i alm gåtempo for en overvægtig dansker :-P Hvordan var morgenmaden, og poolen ser fin ud på billederne, men er den det også i virkligheden SS |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 30/08-2007 14:40
|
|
Poolen er fin, morgenmaden ok, fandt ike noget at klage på. Med hensyn til afstanden, vil jeg mene at det tager ca 30 min at gå til Soi DK... IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| hamselv |
Lagt på d. 30/08-2007 15:34
|
Ja hvis det er 30 min gå afstand fra soiDK, så er det godt nok for langt. Hvad med ladyfee ? |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 30/08-2007 16:02
|
|
Så vidt jeg ved er der intet ladyfee, men har ikke prøvet, boede med konen i poolwing, så man skulle ikke gennem receptionen
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| hamselv |
Lagt på d. 30/08-2007 22:07
|
av det var længere væk end jeg regnede med. Du skulle vel ikke have et forslag på noget hotel i samme standard men tættere på soi DK |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/08-2007 22:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja jeg syntes da ikke der er så langt, men det kommer vel an på en selv Jeg har gået den tur mange gange Men ellers koster en baht taxi jo ikke ret meget 10 baht bamsen |
|
|
|
| hamselv |
Lagt på d. 30/08-2007 22:45
|
Bamse Hvad mener du det tar at gå. Og har du boet der, så fortæl fortæl lidt om dine oplevelser der. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/08-2007 22:52
|
|
Davs Ja jeg ville ikke bruge 15 minutter på den tur ,på gå ben ja jeg kan godt lide det område,har været der en del Men nu bor jeg som regel inde i pattaya, fordi jeg kan bedre li det derinde, stemningen, og jeg kender jo flere derinde og så er jeg ikke lige til alle de danskere omkring mig bamsen |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 30/08-2007 23:41
|
|
Måske Bamse, det kan gøres på 15 min, det er længe siden jeg har været der, og konen er som du ved Thai, og hun kunne sagtens bruge 10 min bare på at komme ned til politistationen på stranden, og så ud til soi 8 endnu 10-15 min![]()
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 31/08-2007 00:12
|
|
Har lige spurgt mine forældre, de mener mindst 20 min i rask gang, så jeg tror der er længere end bamsen husker det som![]() ![]() Men ellers er der "Eurostarhotel" i Soi 1, har selv boet der 2 gange, men de er tit udsolgt, derfor faldt valget på "Pacific" [url]www.eurostarhotel.com[/url] IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 31/08-2007 10:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Undskyld, men hvad er Soi DK egentlig? |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2007 10:45
|
|
filihankat. det må være danskergaden i jomtien, jeg mener det er soi 7 eller er det soi 6. |
|
|
|
| hamselv |
Lagt på d. 31/08-2007 13:19
|
Ok, jeg mener +erne er i den gule førertrøje, men det med afstanden skal nok ses ved selvsyn. Så tjekker det ud den 7 sep ved ankomst, og har lige lavet an ½gardering ved at skrive til eurostar, selvom det er noget dyrere. Pacific i gardenwing koster jo kun 600 og man får 10 % rabat hvis man er der mere end 8 dage, og det er incl morgenmad, og så er der gratis internetopkobling.. Poolwing eller gardenwing udover de 600 bath i forskel på prisen, hvad er forskellen så, udover selvfølgelig der må være pooludsigt fra poolwings :-P Der tænker her mere på om der er forskel på værelserne. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 31/08-2007 19:11
|
|
Om der er forskel på værelserne ved jeg ikke, da jeg kun har boet på Poolwing!! Men der er næsten direkte adgang til Poolen fra Poolwing![]() ![]() Gardenwing, skal du igennem receptionen, og så til resturanten! Mener SoiDK er soi 8, men ret mig gerne, hvis jeg husker forkert!
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2007 19:40
|
|
Davs Det er korrekt det er soi 8 ( soi white house ) eller som nogen kalde det, soi scandinavia Der ligger hotel white house der er mange danske svenske norsk barer http://www.whiteh...ttaya.com/ men det er godt nok for dyrt. Her er prisen en helt anden http://www.asiaro...esort.html ellers er der hotel denmark hos hardy en dejlig mand,fra fyensland Denmark Hotel, 75/160-3 M.12, Soi White House, Jomtien Beach Road, Jomtien, Chonburi, Thailand, 20260 Tel: +66 (0) 3875 6587, Fax: +66 (0) 3875 6588, Email: bamsen |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 31/08-2007 19:45
|
|
Der er også mange der kalder den "grisestien" gad vide hvorfor![]() ![]()
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2007 20:24
|
|
Jesper det nok fordi bamsen kommer der hæ hæ Ok så ved jeg da hvor det er danskergaden!!! Har bare altid troet det var soi 7. Men ok nok fordi jeg engang købte noget godt smørrebrød der. ![]() ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.