Se indlæg|
optimister
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 05/09-2007 16:10
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Thaier er ukuelige optimister når det gælder farang, det kan vi ikke tage fra dem. ![]() I går kom min samlever hjem fra arbi sammen med en kollega, de arbejder på Lopburi,s største fabrik og tjener rimelig godt. Kollegaen medbragte billede og ville så gerne have mig til at lave en kontakt site på Thailove.com.. Det gør jeg så en af dagene. begrundelse for at ville have en farang.. 1. farang har penge 2. farang blander sig ikke i hvad konen render og laver. nå ok.. Men hun har så i hvert fald afskrevet mig. ![]() Jeg kender hende stort set ikke endnu, hun kan måske være god nok, men hendes begrundelser er hende ligesom lidt i mod. Nr. 2. En lille sød sag fra Wichianburi.... Hun kommer så ikke på nettet for så dum er jeg heller ikke, hun er 15 år og mor til et barn på 1 år. men hun vil så gerne have en farang. hun har set og hørt hvad mange af de andre i wichianburi kan vride ud af farang. ![]() le-si |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 05/09-2007 17:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
pige på 15 år har et barn på 1 år så må hun havde været 14 år da hun blev gravid og hun vil gerne have en mand. ja og så bliver hun gravid igen som 15 årig. sikket et liv. jeg har sku ondt af hende, hun blive da kun et sex opjekt for mænd. hvad siger regler i thailand til det. hvad syndes i andre, rart lyder det ikke. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 05/09-2007 17:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Nej, det lyder absolut ikke rart, men er en del af det dagligeliv i Thailand. Præcis det samme sket for min nabo i Thailand. Her blev datteren også gravid som 14 årig, så hun holdt op med at gå i skole, og lever nu livet hjemme i forældrenes hus. Hun prøver så at lave lidt penge, ved at have en lille "kiosk" på forældrenes veranda. Det er så hendes liv nu, og begge hendes forældre er nød til at arbejde hele dagen for at brød føde deres to døtre og et barnebarn, og er først hjemme ved 9 tiden om aften. Hun går alene hele dagen og passer barnet ![]() ![]() Hvornår hun hun bliver træt af det liv og forlader barnet hos sine forældre, ved jeg ikke, men jeg tror bare at det er et spørgsmål om tid. Hun er et oplagt potentiale til at havne hos den lette garde ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 05/09-2007 17:41
|
ha jpo du skal lære lidt af thaier, brug regnemaskine.![]() Hun blev gravid som 13 årig og mor som 14 årig. Og hun har haft en mand indtil for 1 mdr siden.. Ikke juridisk, men thai way.. Jamen reglerne, under 15 er det ulovligt, men hvem følger de regler i Thailand.. jo jo nogen gør selvfølgelig, men mange gør ikke. Jeg kan ikke huske de nøjagtige tal, men mener det er noget med 25 - 30 % der bliver født af mødre under 18. Vi kan ikke blive uenige om at børn nok ikke er så egnede til at blive mødre, men vi kan heller ikke lave Thailand om. Og tøsen mener det helt seriøst, men det bliver ikke med min hjælp. Og ja jpo du har nok ret i at om et år er hun gravid igen, jeg vil i hvert fald ikke vædde på det modsatte. le-si |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 05/09-2007 17:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
ja sikket et liv. hun kommer da til at lide af en ryg skade som 20 årig, hvis i forstår hvad jeg mener. er der ingen lov om mindreårige i thailand. men selvføgelig en lille landsby langt fra stor byen, det er måske meget normalt. men sådanne en ung piges liv er da ødelagt eller va. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/09-2007 18:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
I min ungdom sejlede jeg en del på bk.dengang kom søndagskolen ombord,der var dame på ca 40 år og 20-30 piger 14-20 år,de forsørgede resten af familien ude i sumpen,så det med letlevende piger er ikke noget nyt fordi der er kommet turister til landet men så længe det er bagmændene der styrer det får den alm. thaier ikke det bedre. lindy |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 05/09-2007 20:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Wichianburi? Jeg var der for et par år siden med min hulde viv. Der var godt nok mange, der spurgte "hvordan finder jeg en farang fyr"?, men så fik de øje på mig og droppede ideen ![]() Farang-efterspørgslen må være et udtryk for at den lokale olieudvinding er gået i stå ![]() Er det ikke der thai-kurt bor? |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/09-2007 20:32
|
|
rinpoche skrev: Wichianburi? Jeg var der for et par år siden med min hulde viv. Der var godt nok mange, der spurgte "hvordan finder jeg en farang fyr"?, men så fik de øje på mig og droppede ideen ![]() Farang-efterspørgslen må være et udtryk for at den lokale olieudvinding er gået i stå ![]() Er det ikke der thai-kurt bor? Davs Jo kurt har boet der,og hans kone kommer derfra Men de er ny flyttet. men han kommer sikkert selv ind og kommenterer det ![]() bamsen |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 06/09-2007 05:10
|
Så så nu skal det ikke automatisk drejes over på prostitution, selv chancerne selvfølgelig nok er rimelig store for at hun havner i det, hvis hun ikke finder en ny mand. Tøsen har haft en mand, som er far til barnet. Han er så af en eller anden grund skredet. Og det er bestemt ikke kun i Wichianburi det sker, nu bor hun bare der. jeg kender da flere tilfælde her, hvor 15 årige er blevet gift. b.la naboen datter. Og som en af lærerne på skolen udtrykte det, da jeg spurgte hvorfor man ikke gjorde noget for dem der haltede bagefter, ikke fulgte undervisningen etc. Hvem interreserer sig, de går alligevel snart ud af skolen, bliver gift og får børn. Og det var unge under 15. le-si |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 06/09-2007 09:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Det er da en ting at jeg vil rose dig for Leif, og det er at du ikke vælger at lave en annonce for den mindreårige på Tahilove, det fortjener du alt molig ros for. Ærgerligt er det så at der er s.. nok en eller anden [UPASSENDE ORD] der gør det. Forudroligende at børn får børn, det sker da også på vores kontinent, men hyppigere i den 3 verden. Den lærer som resignerer må dog også gribe i egen barm, da det er hans forbanede pligt som lærer i samspil med forældrende at lære børn om prævention, for forældre er det sikkert et kildent emmne, men så må læren tage over. Men jo, der er sikkert en meget stor chance for at den konkrete pige lander i prostitution, trist men sandt ![]() Niels |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/09-2007 10:09
|
|
Min thailandske teen datter som er bosat i chon buri området, hun havde kløe i lasen som normale teenagere nu har. Og det resulteret selvfølgelig med, at hun blev gravid som 14 årige med en lokal ung smør-tenor. Vi reageret hurtig med en abort og P-piller og da hun efter 14 dages hvile skulle tilbage til sin gamle skole, fik vi den meddelelse fra skolelederen, at datteren var bortvist fra skolen, da hun var et meget dårligt eksempel for de andre elever. Vi fik derefter fortalt at løsningen på skole problemet, kunne løses med en lille sum penge. Hendes p-piller var selvfølgelig også et stort problem da de var meget bange for at alle pigerne ville begynde på samme prævention. Så vi lovede at hun stoppede med de famøse p-piller selvom hun selvfølgelig gemte dem hjemme og spiser dem dagligt. Jeg mener at letter adgang til prævention og seksuel undervisning i folkeskolerne, burde være en normal del at den thailandske hverdag dsd |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

nå ok.. Men hun har så i hvert fald afskrevet mig.