Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]
jeg har den gratis google earth.
der skulle være 1 flysimulator indlagt.
men den kan jeg ikke starte.
man skulle trykke ctrl+alt+a når google earth var startet.
undskyld mangelfuld spørgsmål.
bamse er bare meget hurtigt, og tak for det.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]
jpo skrev:
jeg har den gratis google earth.
der skulle være 1 flysimulator indlagt.
men den kan jeg ikke starte.
man skulle trykke ctrl+alt+a når google earth var startet.
undskyld mangelfuld spørgsmål.
bamse er bare meget hurtigt, og tak for det.
Hej jpo
Jeg have også problemer med at få den starte men jeg har fundet ud af det tror der evt. er det sammen galt hos dig.
Du skal starte med at klikke i feltet med jordkloden inden du trykker ctrl+alt+a eller virker det ikke.
ja jeg har fundet ud af det nu at starte, fly simulator,jeg har hun mus,
men det er svært at styre,med mus og keybord,den tilter rundt,
så jeg bliver nok aldrig fly kaptain.