Se indlæg|
hus
|
|
| iaadk |
Lagt på d. 09/09-2007 22:10
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
hej Jeg har tænkker på at bygge et hus i thailand.. Men jeg ved godt det er ikke så nemt.. men jeg vil spørge er det bedst kigger efter et færdig bygge hus eller bygger selv.. min sviger forældre har stor jord i kanjanaburi og har givet til min kone stor jord men hvordan gøre jeg for sikkre mig og bygger et hus . ellers jeg vil godt find ved samut sakhon hvis nogen kender til det måske kan hjælpe mig. .og alt hvordan man gøre.. Hilsen iaadk |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 10/09-2007 01:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Det bedste råd jeg har fået, er at købe et hus der er bygget, og så renovere det, så har du den bedste mulighed for at det bliver som du vil have det!! Der er alt for mange fejl og mangler på nybygget huse, lige som der er herhjemme, men så er det ikke dig der står med kontakten og besværet med at få fejlene rettet!! Til gengæld er det nemt at lave små justeringer på et hus der bygget, og man kan selv være tilstede under byggefasen!! Hvis du vil bygge et nyt hus, og du selv har ideerne, så er mit råd til dig, vær der mens de bygger!!! De snakker og finder nye løsninger som du ikke i din fantasi ville tro de kunne finde på ![]() Har set det op til flere/mange gange![]() ![]() Der skal holdes øje med byggeriet i Th!! Hvis du bygger på din kones jord, vil det være hendes hus, med mindre du laver en leasing/leje kontrakt med hende på 30 år, med forlængelses mulighed på yderlige 30 år, hvis i nu bliver skilt! Ikke fordi jeg tror i bliver det, men for at sikre dig selv! Men hvem vil egentlig bo på sin ex svigerfamilies jord??? Ja, jeg vil ikke, så huset er i konens navn ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| iaadk |
Lagt på d. 12/09-2007 01:50
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
hej jesperfrb mange tak for hjælpen iaadk |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.