Se indlæg|
Hjælpsom hjemmeside
|
|
| mugge |
Lagt på d. 11/09-2007 02:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
hejsan.... Fandt denne side hvis nogen går og leder efter lejligheder i bkk eller andre steder derude...synes nu selv at siden er okay.. [url]www.mrroomfinder.com[/url] Davs Ja det er nu lavet som et link Så mugge slap du bare af ![]() du ved bamsen ordner det,så keder jeg mig ikke det var derfor du ikke gjorde det,det ved jeg ![]() ha en god dag bamsen Redigeret af d. 11/09-2007 10:25 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 11/09-2007 02:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Mugge, kunne du ikke have lavet det som et link?? IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 11/09-2007 03:00
|
det ka a sku da ikk finde ud af..hehe![]() |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 11/09-2007 03:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
[url]www.mrroomfinder.com[/url] gør det blåt og klik derefter på url |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 11/09-2007 09:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Hvis man skal lave noget om til et link, skriver du ole man skal tryk på url hmmm har ikke nogen knap er står url på, en er jo ikke så kendt med teknik
Ubon.
![]() |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 11/09-2007 10:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Lynge! Når éen skriver svar på tiltale i debatten/trådene er der forskellige 'knapper' nedenfor din tekst, der er også en der står 'url' på, hvis du trykker på den , ser det sådan her ud "[url][/url]" jeg har sat anførselstegnene, de er der normalt ikke. Hvis du så sætter cursoren, det er den lodrette 'pind' der viser hvor du skriver på skærmen mellem de to klammer og trykker ctrl v bliver dit link aktivt... forinden har du markeret (= gjort blåt )det link du vil bruge og trykket ctrl cSådan gør man et link aktivt Redigeret af ebeth d. 11/09-2007 10:30 |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2007 10:34
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
mugge skrev: hejsan.... Fandt denne side hvis nogen går og leder efter lejligheder i bkk eller andre steder derude...synes nu selv at siden er okay.. [url]www.mrroomfinder.com[/url] Den her er også god jeg kender flere som har fundet gode billige lejligheder igennem her http://en.9apartm...efault.asp Davs Ja det er nu lavet som et link Så mugge slap du bare af ![]() du ved bamsen ordner det,så keder jeg mig ikke det var derfor du ikke gjorde det,det ved jeg ![]() ha en god dag bamsen |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 11/09-2007 12:43
|
takker bamsen.. nemlig rigtigt, jeg ventede på at du dukkede op og klarede det..hehe..( det er da også først nu jeg finder den der url knap...kendte den slet ikke ) ja så må man kalde mig lige hvad man vil..ha en go dagmugge |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 11/09-2007 13:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Mugge; den knap havde jeg heller ikke lagt maerke til foer saa det skal du ikke vaere ked af! ![]() Jeg proever at hitte ud af "quote" functionen ogsaa naar man kun vil quote en lille bid - hvordan goer man det? Skaal! |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2007 14:58
|
|
ben skrev: Mugge; den knap havde jeg heller ikke lagt maerke til foer saa det skal du ikke vaere ked af! ![]() Jeg proever at hitte ud af "quote" functionen ogsaa naar man kun vil quote en lille bid - hvordan goer man det? Skaal! Davs Ben Ja du trykker på citer kanppen oppe i højre hjørne Og det du ikke vil bruge sletter du bare. ![]() bamsen |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 11/09-2007 16:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Nu du er i gang Bamse ..... Hvordan bruger man de andre "knapper" b i u mail center small code quote ?? |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2007 17:30
|
|
roald skrev: Nu du er i gang Bamse ..... Hvordan bruger man de andre "knapper" b i u mail center small code quote ?? Så roligt nu ![]() Jeg har ikke prøvet så mange af dem men mail siger sig selv,ma laver en mail adress aktiv img er til at lave et billede aktivt B er til at lave bogstaverne store fremhævedet i det er vist skråskrift det hedder og u er understregning code aner jeg ikke qoute det er citer center har jeg ikke prøvet men jeg prøvedelige center,den lægger så det man laver i midten sjovt nokmen ellers spørg webmoster fru kimsen ved alt der er værd at vide hvis ikke kimsen ved det er det ikke værd at vide bamsen Jeg forstod ikke meget af det selv,så det gør i nok heller ikke men det var da meget sjovt
Redigeret af d. 11/09-2007 17:33 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/09-2007 17:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
ben skrev: Mugge; den knap havde jeg heller ikke lagt maerke til foer saa det skal du ikke vaere ked af! ![]() Jeg proever at hitte ud af "quote" functionen ogsaa naar man kun vil quote en lille bid - hvordan goer man det? Skaal! En hvid stok er paa vej...........Nej, det er bare "GAS"
Redigeret af Suk Rak Ning d. 11/09-2007 17:55 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/09-2007 17:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Dette er center Altsaa at faa teksten til at staa i midten. Hvis i vil uploade et billede " img ", saa husk at det skal ligge paa nettet foerst, man kan ikke bare ta' det fra ens pc, men man kan feks. uploade det paa [url]www.photobucket.com[/url] foerst og saa derefter kopiere url adressen her paa DTW, naar man saa har gjort det, ja saa laver man adressen blaa og klikker paa img.........saa skulle den vaere i vinkel. ![]() Ja undskyld, jeg roeg vist lidt uden for emnet, da det jeg skriver faktisk intet har med lejligheder at goere......
Redigeret af Suk Rak Ning d. 11/09-2007 17:53 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 11/09-2007 20:47
|
næ nej suk, det er sgu meget rart at vide for os som er tabt...os som stadig savner skrivemaskinen..hehe..bare kom med flere gode råd![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.