Se indlæg
 Udskriv debat
www.fairproperties.com
Berg
Nogen som har erfaringer med [url]www.fairproperties.com[/url]?

Skal leje en lejlighed i en 6 mdrs tid i Chon Buri området og overvejer et tilbud gennem dem, så hvis nogen kender dem eller har lejet/købt gennem dem tidligere ville det være rart at høre lidt derom Smile
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

huratho
Hej
Du kan også prøve denne www.homedd.com Det var her igennem vi fandt vores hus. De plejer at have en del til leje.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

pdrhan
Berg skrev:
Nogen som har erfaringer med [url]www.fairproperties.com[/url]?

Skal leje en lejlighed i en 6 mdrs tid i Chon Buri området og overvejer et tilbud gennem dem, så hvis nogen kender dem eller har lejet/købt gennem dem tidligere ville det være rart at høre lidt derom Smile

jeg har haft lidt med dem at gøre - meget venlige og sender informationer man beder om enten samme eller næste dag , meget hurtige til at svare tilbage - jeg har ikke haft negative oplevelser med dem
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Berg
prdrhan, har du lejet eller købt gennem dem? eller bare hentet information?
Må give dig ret i at de er hurtige til at svare og virker også flinke, har da ihvertfald behandlet mig pænt indtil nu Smile
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

Berg
eller hvis nogen har andre ideer til et firma med gode lejligheder til leje Smile

Skal være med 2 soveværelser og en stue som minimum, så jeg har plads til en gæst overnattende, skal være fuldt møbleret og med europæisk køkken.

Spring til debat: