Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
er der nogen der ved noget om skoleforhold i bangkok. kan det bedst svare sig af få hjemmeundervisning i form af en pige som kan undervise børnene og tage sig af dem, lidt som en au pair. er der nogen som kan dansk i bangkok????
Og dog jeg så en tv udsendelse om en dansk ægtepar der var ved at starte en dansk skole op, jeg kan bare ikke huske hvor i Thailand. Der skulle også lige en svensk skole i nærheden som de ville sammen arbejdet med.
Langt de fleste danske familer jeg kender sender deres boern paa international skole. Vaer ikke bange for det med sproget(Engelsk); det kommer hurtigt!
Blot vær opmærksom på, at det koster menneskepenge.
Der har tidligere været tråde omkring dette emne og med konkrete henvisninger til priser, som du burde kunne finde med søgefunktionen.