Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej
Jeg er lige kommet hjem fra 2 uger i Cha-am på Hotel Beach Garden. Dette var hvad vi kunne få istedet for Phuket. Og jeg vil sige at ....det var nok ikke et sted som jeg ville tage til igen. Vores hotel lå på stranden ca. 8 km fra Cha-am bymidte og ca. 20 km fra Hua Hin. Ved hotellet var der 3 spisesteder incl. hotellets restaurent. Ellers skulle du ind til byen med taxi. Det er selvfølgeligt meget billigt, men irriterende at skulle køre så meget i taxi. Priserne på ting og sager er langt billigere end på Phuket, men strandene og vandet er overhovedet ikke til sammenligning.
Hotellet var som sådan godt nok, først boede vi i den nyrenoveret afd, men da vores naboer så fjernsyn til kl. 7.00 om morgenen, meget højt, fik vi et andet rum i den gamle afd. Der var noget fugtigt men rent og pænt. 10 skridt til den nok bedste del af stranden, dog skulle man derned kl. 6 om morgenen og sætte sig på en solstol for tyskerne var nemlig så tidligt på pletten for at besætte stole og der var ikke til halvdelen af gæsterne.
Om fredagen i begge uger, blev hotellet invaderet af 100- til 200 glade thai teenager som boede mange på hvert rum. De festede simpelthen hele week-enden, og dette er åbentbart fast, efter hvad vi fik at vide, så hvis man er til fred og ro ville Hua Hin centrum nok være bedre.
Trods alt dette havde vi en god ferie med godt vejr og dejlig mad, men til november går turen altså til Phuket.
Vh. Ina
For børne familier vil jeg tro at dette er det rigtige sted