Se indlæg
 Udskriv debat
Dansker knivstukken af sin thai kaereste
Torbusa
En 24 aarig Koebenhavner blev igaar stukken i hjerteregionen af sin thaikaereste,han var dog ikke mere medtaget,end han selv kunne tage en taxi til hospitalet,hvor han blev behandlet.Politiet vil hente kaeresten senere.
Ekstrabladet.dk idag.

tm.

Hehe så må man jo lige ringe hjem og tjekke om min datter er hjemmeGrin

Jeg har i dag haft en længer samtale men en bruger herfra DTW, vi snakkede bla. Om den vold der findes på næsten alle thaiskoler. Han fortalte historier om lærer der slår børn helt ned i 2,5 års alderen med en stål lineal. Så der er vel ikke så underligt, at de ofte bruger vold når bølgerne går højt i hjemmet.

Men trist er det da.

dsd

Mand knivstukket af kæreste
En 24-årig mand blev i aftes stukket i hjerteregionen med en kniv af sin thailandske kæreste

Christianshavns Torv lagde i går rammen om et knivstikkeri, hvor en 24-årig mand blev stukket ned af sin kæreste.

Manden formåede herefter selv at tage en taxa til hospitalet, hvor politiet blev alarmeret. Den 24-årige blev stukket i hjerteregionen, men dog kun overfladisk og er blevet syet med ét sting.

Hvilke genvordigheder, der har ligget til grund for episoden vides ikke, men sagen er dog allerede afsluttet hos politiet. Manden ønskede ikke at anmelde episoden - endsige tale med politiet.

- Det startede dramatisk, men viste sig ikke at være noget særligt. Hans skader er ganske overfladiske, så sagen er afsluttet, oplyser vagthavende på Amager Politistation.

kro90
Link til EB.

http://ekstrablad...344026.ece

Kim

Earthrush
tro nu ikke jeg ville blive Sammen med hende efter dette hvis det var mig
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

pdrhan
Han har vel været et "møgdyr" over for hende....ved det ikke men een eller anden grund er der vel til at hun går amok....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

bimmelim
De har da vist et problem

www.kgi.dk
Spring til debat: