Se indlæg
 Udskriv debat
hjælp udbedes
quickmouse
er der nogen her på dtw der ved om det kan lade sig gøre at tage en dansk fastnet telefon / trådløs med til thailand og instalere den der, evt med adapter, ( jeg kan sgu´ ik´ huske hvordan stikket ser ud, ej heller min kone ), det kunne jo godt være at der var forskel på tlf.strømstyrke. på forhånd tak.............. Wink
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

pdrhan
Jeg ved der er forskel på måden den ringer på (antal ring) og mener også der er noget med vis nr funktion ikke vil virke da vi kører med et andet system her , men hvorfor dog slæbe den med derned de koster ingen penge i Thailand for en trådløs fastnet tlf....jeg ville købe den derude ......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

quickmouse
pdrhan skrev:
Jeg ved der er forskel på måden den ringer på (antal ring) og mener også der er noget med vis nr funktion ikke vil virke da vi kører med et andet system her , men hvorfor dog slæbe den med derned de koster ingen penge i Thailand for en trådløs fastnet tlf....jeg ville købe den derude ......

du kender godt thai koner Wink , hun siger de er dyre derude, og da vi har 3 helt nye sæt liggende som vi ikke bruger, så hvorfor ikke.

div. famillie medllemer vil sikkert gerne have dem, hvis de altså kan bruges derude ? .
quickmouse

skytte
For mange år siden købte jeg en Philips Fax-Telefon og tog med til Thailand og den virkede fint i 4 år indtil et lyn slog ned i en en box oppe i en lygtepæl
Henrik

jesperfrb
Jeg har haft min gamle med til konens familie, byttede bare stikket, så virkede den fint. Forøvrigt en panasonicWinkWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

quickmouse
jesperfrb skrev:
Jeg har haft min gamle med til konens familie, byttede bare stikket, så virkede den fint. Forøvrigt en panasonicWinkWink

takker for hjælpen, ved du om der findes en adapter for stikket, ( så er man jo fri for at skifte stik Wink ledninger som regel små og tynde Angry )
quickmouse

jesperfrb
Desværre fandt jeg ingen adapter, men det er meget enkelt at bytte stikketWink
Men jo det er meget tynde ledninger, så det hjælper ikke at have 10 tommelfingreGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: