Se indlæg
 Udskriv debat
Thaksin shinawatra
roald
Et portræt af Manthester city nye ejer

http://www.livevi...ity-c.aspx

jesperfrb
Ja, den siger jo lidt om hvor korrupt den familie er!!
Men der er mange lag under det, så jeg personligt, så ham meget gerne straffet for hans ugerninger mod Thailand og dets befolkning!

Jeg kan ikke forstå der stadigvæk er nogen der ser ham som Thailands frelser, og at han har gjort noget godt for Thailand.
Tværtimod, så gav han 500 bath til folk for at gå og stemme til valgetShockShock
Bare min personlige mening!
Og ja, kan bevise at han gav folk penge for at stemme, fik selv 500 bath for at hans plakat hang på vores hus!!
Det var så mens jeg var i DK, og kones familie fik pengene!!

Den mand er bare for meget korruptionSadSad
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Rasmus
Man kan sige og mene hvad man vil om Thaksin - men man kan ikke beskylde ham for at være dum! Uomtvisteligt er han langt mere intelligent end gennemsnittet i Thailand.
At han så skulle have raget vel rigeligt til side til sig selv og familien, er en anden snak.
Det er ikke noget han har patent på i Thailand….. GrinGrinGrin
Rasmus

jesperfrb
Helt enig!
Men det gør ham ikke til et bedre menneske!
Og iforhold til at han ville gøre noget ved kurroptionen i Thailand, står han som et meget dårligt eksempelWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

phitsanulok
indførte han ikke 50bath sygesikring? det lyder som en god ide...

www.shirtfreak.dk
John
Ved ikke om Thaksin er værre en andre, kan ikke lige komme i tanke om nogen på den post der ikke har været korupt.

I min kones landsby i Esaan er de glade for ham, og vil gerne have ham tilbage.
De oplever ham som en slags Robin Hood, er godt klar over at han har haft fingerene i kagedåsen, men som de siger er der denne gang faldet noget af til dem.

john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Rayong Info
I Issan,

( North East Regionen, 1/3 af Thailand, 160,000 km², 19 af de 76 Provinser, mere end 22 mill beboer ),

mener mange Thaksin er den eneste politiker der har gjort noget for befolkningen.

Ved den sidste folkeafstemning om den nye grundlov stemte 75 % nej i Issan.

bimmelim
Det er nu ikke et spørgsmål om man er berdre end andre hvis man er korrupt.
Det er synd for sådan et land som Thailand at der findees så meget korruption.
Men hvis alle mennesker er korrupte så er det ikke nemt.
Alle syntes åbenbart det er ok at stikke en betjent et par hundrede baht hvis man lige bliver stoppet på motorcykel uden hjelm osv. men hvis en fra regeringen stopper penge i lommen så er det ikke i orden.
Hvis man nu startede med at rydde op fra bunden og lærte folket at det nu var slut med at bestikke betjente osv. så tror jeg folket bedre forstår alvoren i det de store drenge laver af problemer for landet og folket.

www.kgi.dk
quickmouse
bimmelim skrev:
Det er nu ikke et spørgsmål om man er berdre end andre hvis man er korrupt.
Det er synd for sådan et land som Thailand at der findees så meget korruption.
Men hvis alle mennesker er korrupte så er det ikke nemt.
Alle syntes åbenbart det er ok at stikke en betjent et par hundrede baht hvis man lige bliver stoppet på motorcykel uden hjelm osv. men hvis en fra regeringen stopper penge i lommen så er det ikke i orden.
Hvis man nu startede med at rydde op fra bunden og lærte folket at det nu var slut med at bestikke betjente osv. så tror jeg folket bedre forstår alvoren i det de store drenge laver af problemer for landet og folket.

tror du selv på at man kommer koruption til livs i vores tid, f.eks i thailand. Cool jeg tror det det ikke...........
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

claus31130
Hvis i tror at Thailand er korrupt , så prøv at komme over til Haiti.....det er ikke bare korrupt No. 1,det er osse mere ellermindre lovløst

Claus Cool

http://www.cs-web.in.th/
Spring til debat: