Se indlæg|
th logik
|
|
| Inger og Kim |
Lagt på d. 14/10-2007 03:09
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
undskyld jeg laver en tråd som jeg ved har været oppe mange gange men kan ikke finde den mere jeg har nu boet på phuket i et år og skal skrive en ny kontrakt med mine landlorder der er ved den gamle kontrakt s underskrift blevet lovet mig et godt køkken de skulle lige have skrabt penge nok sammen så her for en mdrs. tid siden stod mine landlorder uden for og tog billeder af huset og var inden for også for at tage billeder jeg spørger så min pige hvad de skal bruge de billeder til så siger hun det er fordi de vil gå i banken med dem og anmode om et bygge lån så jeg kan få det famøse køkken jeg spørger så om de sætter huset til salg de siger de at det er ikke til salg ok siger jeg så her i går står der tre damer uden for og vil åbenlyst gerne ind men jeg forstår jo ikke lige helt hvad de vil så jeg kalder på min pige og spørger hvad de damer vil hun siger de er fra banken ok så spørger jeg hvad fanden de vil her de vil se huset så spørger jeg igen er det til salg nej det er ikke til salg den ene af de tre damer kan tysk og siger til mig at huset er for dyrt da der ingen køkken er ok siger jeg igen så går jeg til min landlord og spørger igen er huset til salg nej det er ikke til salg så er jeg lidt forvirret så får jeg forklaringen huset er først til salg hvis der er en der vil købe det og der er direkte forhandlinger så huset er ikke til salg nu men kun hvis der kommer en der vil købe det det må sq være logik eller er jeg total tosset ???? ![]() |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 14/10-2007 13:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Ja logisk lyder det ik, men. Næsten alt er vel til salg hvis der står en med det rigtige bud.. Jeg kan ikke læse ud af indlæget hvordan man er kommet til den konklusion at huset skulle være til salg. Altså medmindre der kommer en og spørger om han/hun kan købe. le-si |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/10-2007 13:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Selvfoelgelig er huset til salg, hvis den rigtige pris kommer frem, men hvorfor informere lejer om det, da lejer jo saa selvfoelgelig vil finde et andet hus og dermed gaar ejeren af huset glip af en lejeindtaegt indtil huset er solgt.....Ren Thailogik....฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿฿ Kender personligt ejerne af huset, og har sq aldrig haft den helt store fidus til dem.............Saa til dig Kim kan jeg kun sige, find noget andet mens tid er, saa du ikke staar paa gaden en dag....Held og lykke!!! Redigeret af Suk Rak Ning d. 14/10-2007 13:57 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.