Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
ja du kan jo søge om at han får thaistatsborgerskab så du sparer pengene til visum men det betyder at han kun har lov til at blive i dk så længe at hans mor har lovligt ophold her og hvis han ønsker skal han så søge danskstatsborgerskab når han er 18
og som thai så venter der militærtjenste i thailand
så måske var det bedre at bruge 300 kr ekstra til et visum
Prøv at checke det her link på thaivisa.com angående dette emne, selvom jeg ikke synes at det munder ud i en klar konklusion.
http://www.thaivi...opic=25550
Jeg har selv haft knap 2 års overstay for min søn, der på daværende tidspunkt var 2-4 år gammel. Jeg medbragte ham ikke på min visa-trips fordi immigrationsmyndighederne i Phuket sagde det ikke var nødvendigt.
Vi havde ingen problemer i lufthavnen da vi vendte hjem på trods af at de bemærkede hans overstay.
Når det så er sagt, skal jeg skynde mig at sige at det er 5-6 år siden, og der er strammet op på reglerne.
mvh
Michael
Redigeret af Webmaster d. 31/01-2005 19:51