Se indlæg|
Hus i Bkk..
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/10-2007 09:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Go'dag... Hvis der er nogen der ligger inde med en web-adresse paa udlejning af huse i Bkk (udkanten), maa i meget gerne dele dem med mig.........TAK Mvh. Suk........ Ved godt det er billigere at selv koere lidt rundt, men bare lige for at faa en lille ide' om hvad det koster.............. ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/10-2007 10:01
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg tror ikke du finder nogen website med huse til under 30.000 Bath om måneden, det skulle lige være www.Pantip.com det thailandske svar på "Den Blå Avis", men den er desværre kun på thai. Jeg bor selv ca. 22 km fra NANA, og når jeg cykler ture rundt, finder jeg ofte huse til leje for 6-8.000 Bath om måneden. Jeg tror 99 procent af de huse der er til leje, kun har et skilt udenpå huset. ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/10-2007 10:15
|
|
Tak ABEKATTEN. Jeg skal saamaend ikke ha' noget prangene, men gerne lidt have, da vi har 2 hunde...og nej de goer ikke som mange af de satans pudler, men ej heller et townhouse....22 km. fra minefeltet lyder da ikke saa ringe. Kunne man faa at vide naermere praecis hvor det er, og sker der bare en lille smule efter kl. 20...... ![]() Send evt. en PB..... Mvh. Suk......... Redigeret af Suk Rak Ning d. 30/10-2007 10:23 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 30/10-2007 12:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Suk! Hvad er der galt med Phitsanulok, I er jo næsten lige flyttet derop? Eller er det Sak Lek du ikke kan lide? vh. Ebeth |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/10-2007 13:05
|
|
Hej Ebeth.. Om der er noget galt med Sak lek....nae det er derso ikke, bortset der sker for lidt, jeg har altid vaeret et bymenneske...jeg kan da sagtens koere de ca. 55 km. til PH, men jeg savner sq lidt mere, meget faa kan tale Engelsk her og mit Thai er jo ikke 100 endnu. Savner ogsaa Soendagskolen sommetider ( Clyde, Nielsen, Robert, Jeppe og alle de andre gaeve gutter ) Jeg vender mig jo ogsaa mange gange om natten inden jeg finder den rigtige sove-position.... Med venlig hilsen Nomaden...........
Redigeret af Suk Rak Ning d. 30/10-2007 13:07 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 30/10-2007 13:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Hmm, ja så nytter det jo ikke at lokke dig videre nordpå... håber I finder et rart sted i nærheden af Bkk så. vh ebeth.... der virkelig er blevet en bonderøv og derfor meget stationær. |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 30/10-2007 15:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Hej Suk Hvad sker der dog, du har altid fortalt mig at os der bor her er i det rigtige Thailand, og nu vil du have fest og farver eller hvad. Så det nye rigtige Thailand er nu Bangkok eller hvad... joking... Ja jorden drejer jo stadig rundt som vi mennesker gør. Jeg håber du får held med dit nye domicil. manse |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/10-2007 15:12
|
|
Tak for PB"en C.H...........Vi ses
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 31/10-2007 04:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
www.
Redigeret af Payanak d. 31/10-2007 04:53 |
|
|
|
| Kimpil |
Lagt på d. 31/10-2007 11:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Hej Suk, prøv denne her http://www.homedd...index.jsp, den er på thai, men du kan jo få konen til at kigge. Den er fantastisk og der er mange billige huse på den. Hilsen Kim Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 17/11-2007 06:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Naa, Suk - saa er du snart retur i omraadet saa vi kan faa os et par oel/cola igen! Maaske vi kan logge Draaben ned fra Changmai ogsaa! Skaal! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.