Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Det Tredje Køn!
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 01/11-2007 03:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Efter mange års rejser og ophold i Thailand, er der ikke så meget som overrasker mig længer! Ikke mindst det store ”udbud” af alternativ seksualitet som faldbydes og stilles til skue i Thailand. Dette må selvsagt bero på en vis interesse for denne seksuelle opsvans - ellers var den der vel ikke! Men hvem er disse potentielle bruger? Lad os få en lille debat om dette her på DTW. ![]() Link: http://www.berejs...adyboy.htm Hilsen Rasmus |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/11-2007 04:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
De fleste potentielle brugere i Pattaya, er dem der har drukket mere end 10 beer Chang, og sommetider bliver de meget hurtigt ædru. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Emmoride |
Lagt på d. 01/11-2007 05:43
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
ABEKATTEN skrev: De fleste potentielle brugere i Pattaya, er dem der har drukket mere end 10 beer Chang, og sommetider bliver de meget hurtigt ædru. ![]() ![]() ![]() Altid hyggeligt at høre om dine helt personlige erfaringer.
I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
|
|
Lagt på d. 01/11-2007 07:02
|
|
Du har ganske ret (H)Emmoride. ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 01/11-2007 16:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
seksuelle opsvans En sand sprogperle ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 01/11-2007 17:41
|
|
På thai refererer de til Katoeys som Pooying/Sao Praphet Tee Sorng, når de skal være høflige. Kvinder af det andet køn. Ikke som det 3. køn. |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/11-2007 18:15
|
|
Gæt en ladyboy.![]() ![]() ] ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/11-2007 18:36
|
|
Whau de er sgu smukke,men der er da flere af dem som er katoys jeg er lidt i tvivl om de alle er bamsen |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 01/11-2007 18:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
det er sgu svært ,disse fyre er pæne,jeg forstår godt at mange mænd ender i sengen med dem,men hvem af dem der er en mand,I don't know
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
|
|
|
Lagt på d. 01/11-2007 18:55
|
|
Jeg tror at de 2 sidste er katoyer bamsen |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 01/11-2007 18:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Jeg gætter på at de alle er LB De er høje og tynde. knoglebygningen i ansigtet ser også unaturlig ud for en thaikvinde. Redigeret af nicefarang d. 01/11-2007 19:02 |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 01/11-2007 21:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Jeg tror at alle 4 er LB men kønne er de da ![]() ![]()
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 02/11-2007 00:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Alle er eller har været mænd, ja det er fantastisk hvor dygtige de er med kniven derude. tænker tit på hvor de får pengene fra til disse operationer, for helt billigt er det ikke.... |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 02/11-2007 00:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Ja de er flotte de ryger lige ned i mit album i Pc'en Henrik |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/11-2007 02:37
|
|
Her er lidt ekstra hjælp til Suk, Earthrush og andre ![]() [img]http://i157.photobucket.com/albums/t47/Babywoodrose/ladyboy.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/11-2007 02:49
|
|
De er alle 4 katoy's, men der skal ikke engang 10 beer chang til, før man falder i vandet. ![]() Der var for 3 dage siden en udsendelse med 2 katoyer i Thailandsk fjernsyn, nu er man blevet så dygtige, at man også kan operere stemmebåndet så der kommer en feminin stemme, begge katoyer i udsendelsen havde fået denne operation. Det er længe siden man begyndte at bortoperere adamsæblet. Selvom de har fået fjernet alt, kan man tydelig mærke arvæv når man srikker en finger i kussen på dem. |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/11-2007 03:17
|
|
Davs Kan da godt forstå, at man kan føle sig meget fristet, når man kigger på disse fotoer som jeg med let hånd, har snuppet fra pattaya-addict. Men men!!! Har en gamle bekendt som køre et cat-house in Soi 6 fyldt med katoys-baklars-ladyboys-genderbender eller hvad de nu omtales som. Der sidder Jeg nogen gange og gennemkigger hans harddisk. (Alle bar og gogo barer har cctv) Og Jeg har da genkendt flere danskere som Jeg ved er thai-gift med børn. Lillemor og ungerne bliver sendt til frisøren eller andet som giver dem lidt fritid, så de kan dyrke deres hemmelige, men yderst risikofyldte sexliv. Der skal jo gnaves en del kæp, før der bliver råd til en komplet ombygning. Og efter min viden så lever mange mandlige biseksuelle og homoseksuelle et yderst farligt sexliv. Og udbredelsen af HIV blandt denne person gruppe, er ekstrem høj. Så der er nok nogen som får sig nogle meget ubehagelige overraskelser med tiden. De 2 første foto er Emma, hun er meget smuk, og hendes indtjening ligger på en halv mil bath pr. mdr. Hun laver flere film og har et par kærester som sender kassen til hende hver mdr. Og forlanger 5000 B for en short time. Personligt kan Jeg da også selv føle mit fristet, når smukke Emma kommer hen og hilser, hun har lige fået sig et par nye patter, og ingen tvivl om DEN er en meget smuk person. Men Jeg har så vidt vides aldrig haft noget seksuel samvær med denne gruppe, Da jeg er en 100 % lesbisk. Og deres dybe stemmer og overspillende af den kvindelige rolle er efter min mening bare for meget. Men jeg har også et godt trænet øje for disse ladyboys. Kan spotte dem på 10km. Afstand. I cph har vi også en lille gruppe af ladyboys, de hænger ofte ud på budda bar og thai-corner bar, hvis de da ikke slaver hos madam pim eller de andre barer som findes i cph. Kender 1 ladyboy som jobber på wonder bar, som har kendt mine unger gennem deres mor. Hun er en ældre model, men DEN er også en smuk kvinde. Hun køber dyre gaver til jul og deres føsdag. Hende kan jeg godt sidde i samme rum med, men flertallet at disse shit shaker, er årsagen til mange problemer i thaikolonien i cph. De føre sig frem på de forskellige natklubber og lægger dagsordnen der for mange thaier. Har oplevet de ankommer til thai-fester og i løber af 5-10 min er alle skæve af coke. De smider gerne en stor pose på bordet, uden omtanke for de tilstede værende, og Jeg gider ikke se på at flere unge som af ukendte årsager følger disse ladyboys, falder ud på dybt vand og havner i en coke hell, da deres økonomi og helbred som teenager, selvfølgelig ikke kan følge disse ladyboys high life. Så når Jeg tidligere har skrevet at de for min skyld godt kunne sende dem alle hjem igen, så er det fordi jeg har set og hørt så meget lort fra deres side. De platter sig gennem tilværelsen ved ofte at bestjæle deres kunder og man skal sq være et kæmpe fjols hvis man udstiller sig selv på pattaya news med foto og hele sin dumme historie om hvorledes man faldt i fælden dsd Redigeret af d. 02/11-2007 03:36 |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/11-2007 03:34
|
|
bamsen skrev: Whau de er sgu smukke,men der er da flere af dem som er katoys jeg er lidt i tvivl om de alle er bamsen Hola Bamse ![]() Det er vist godt, at du tog mig med ibyen ![]() De er selvfølgelig alle ladyboys ![]() dsd |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 02/11-2007 08:26
|
|
Og det kan så kun undre, dsd, med de ting omkring LBs du beskriver, hvorfor de så næsten altid er sådan et stort hit i den almene thaifolkning i Danmark. Det er ihvertfald som jeg oplever det. Nogle gange gør de entre som filmstjerner og thailænderne fniser, griner og feterer dem ligefrem. Jeg mener der er selvfølgelig ikke en grund til at sky dem, men ligefrem fetere dem, fordi de er freaks det synes jeg er lidt langt ude. |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 02/11-2007 09:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
god læsning :-)
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.