Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Da jeg snart flytter til Thailand for at bo i 1 år og iøvrigt er helt tosset med landet, har jeg kig på en sommer lejl. gennem følgende mægler: Hexacon Real Estate.
Nogle der kender dem eller har haft nogle erfaringer med dem, gode som dårlige?
Hej Rasmus
Har kigget på firmaets hjemmeside, og uanset referencer til banker og advokatfirmaer, er jeg altid lidt forbeholden over for mæglere/sælgere, der kun optræder ved firmanavn og ikke vil sætte et eller flere ansigter på. Nok et ubegrundet forbehold i nogle tilfælde.
Generelt kan du dog regne med, at det aldrig bliver billigere af at købe gennem en mægler i Danmark - eller et andet udland i forhold til Thailand i øvrigt. Kontoradressen i Hellebæk skal jo også betales.
Når du alligevel er i Thailand, så brug lidt tid på at spotte markedet og finde den rigtige sommerlejlighed på stedet.
vh / Bjarne