Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
skal til samui om 8 dage ,har hørt at taxaerne nu kører efter taxsameter,da der for nyligt blev anholt et stort antal taxsavognmænd der ikke kørte efter taxasmeter,og tog overpris,mu skulle det virke men lad os se hvor længe det virker ,der er over 259 taxaer på øen
Jeg kan kun sige at det gjore man ikke da vi var der i august iår.
Selv de røde ladbiler forsøgte at snyde med prisen. Vi boede i Lamai.
Det vill da være dejligt med ordnede forhold.
Nej, jeg er synes nu ogsaa taxierne paa bla. Samui og Phuket er nogle banditter. Men bortset fra det med taxierne saa er det nu meget godt med lidt uorden...
spar penge !!!
jeg bo i cha am og jeg gider ikke de overpriser længer , så jeg fandt ud af at vi kan gøre som thaierne tag en minibus , jeg tager ud være 3 mrd med mit pas . og sådan gør jeg : cha am til bkk pris 160 baht og bkk til pattaya pris 150 bath ialt 310 bath skulle jeg tag en taxa ville prisen være omkring 3000 til 4000 baht og det er fine minibuser
ja det har også været tilfældet i bangkok , nogle fatter det bare ikke at de skal få startet det meter op hehe .men det skal lige prøves om det nu går uden .
http://www.poipla...?p=dc&c=48
Thailand er kanon , Thaigift 17 år
Ja jeg har også en gang prøvet sådan en mini bus
Det gør jeg aldrig mere, Føj hvor er det væmmeligt
At sidde ved siden af de narkomaner somsom ryger og stinker af røg,og andet.
nej det er sgu for ulækkert.Det er ikke det værd at spare de penge
hej Ajarn
Jeg er trat af, at blive taget i Hoved og R.. når jeg skal bruge en Taxi på Samui. Andre stedder i Th. kan de da finde ud af at kører på Meter, selv i BKK. så ja ordnede forhold omkring Taxi kørsel er et ønske, som også burde kunne indfris på Samui.