Se indlæg|
tourism authority of thailand. List of.....
|
|
| helge |
Lagt på d. 22/11-2007 00:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
Hej. lige en ting jeg vil spørge i erfarne folk om.Når jeg finder hotel på nettet,er de meget ofte for dyre efter dronningens smag. Derfor må vi ofte ty til Lonely Planet. Min mia kalder den"the very good book". men nu kommer det: I jomtien på vort hotel fandt jeg en brugt pamflet / hæfte indeholdene over 300 overnatningsmuligheder i pattaya og omegn. Navnet er: List of accomodation in Pattaya,Chonburi. den er udgivet af Tourism Authority of Thailand. Jeg tænkte straks, at der ville ligge andre udgaver for, eksempelvis Phuket etc. men jeg kan ikke google dem frem. Ved i "nettrolde"noget? med venlig hilsen Helge. P.S. Er der nogen der kan låne mig en 13000-14000. |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 22/11-2007 00:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
การท่องเที่ยวแห่งประเทศไทย : Tourism Authority of Thailandท่องเที่ยว ทั่วไทย เกาะช้าง เกาะเสม็ด เกาะกูด ภูกระดึง ระยอง หัวหิน พัทยา เชียงใหม่ และ สถานที่ท่องเที่ยว ต่างๆ. www.tat.or.th/ Vis denne her til din mia jai ... der er andre der også syntes at Lonely Planet er en form for bibel, LP findes også på internet.... søg og du skal finde! Ellers prøv at søge på TAT eller billige hoteller.... ps'en må da være fynsk humor, den forstår 'vi' ikke hernede sy'på, g'nat og go' jagt |
|
|
|
| helge |
Lagt på d. 22/11-2007 00:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
tak for det hurtige svar. Humor og humor. Jæ ve nutte. Det er jo 2 ting. mvh helge |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 22/11-2007 01:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Hvad er det for en Lonely Planet i henviser til. Jeg mener de har forskellige når det gælder Thailand ? |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 22/11-2007 19:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
http://www.lonely...a/thailand -det er deres website jeg henviste til. Ja, der er forskellige bøger fra forlaget Lonely Planet |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.