Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
risbaronen skrev:
jeg har godt nok ikke selv prøvet dem
men det kunne da være værd at kigge på hvad de her har at byde på
http://www.andama...
spændende og se om linket blev aktivt
Andamancarrent Kender jeg udemærket, har lejet hos dem før, problemet er bare at de ligger på phuket, og nu mente jeg ikke Surin beach på phuket men Surin som ligger øst fra Bangkok
[edit:] Alternativet bliver vel at jeg lejer i bangkok og kører den lange vej til Surin selv, hvilket jeg meget gerne ville være fri for Redigeret af Berg d. 28/11-2007 15:23
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience
da vi havde uheld i surin lejede vi bil med chaffør til 1000 bath om dagen. man kunne også leje bilerne uden chaffør. skal høre om konen har nummeret når hun vågner i morgen. men vi fik den gang nummeret igennem hotellet de skulle ikke tjene på det.
det er ellers en fin tur at køre, jeg tager den hver gang. og så er der et godt pit stop på halvvejen, med en god reastuarent, hvis man køre om morgenen tager det heller ikke 6 timer, det er bare om at komme igennem sarabur før myldertiden.
Skal køre den 30 dec, er et mylder af traffic hele vejen pga folk skal hjem til familien til nytår, orker det sq ikke, og så med 5 kvindfolk i bilen, ellers tak haha
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience