Se indlæg
 Udskriv debat
Nej, det er ikke en and !!
Suk Rak Ning
Som i kan se paa min paaklaedning er der faktisk ingen varme her i Phitsanulok/Sak Lek............Brrrrrrrrr
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/DSC00504.jpg

Skal i Big-C imorgen og koebe noget varmt toej....Wink

PS. gardinet paa doeren er sat op fordi hundene har splittet myggenettet ad...

Selv hunden fryser..................Wink
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture6332353.jpg

Redigeret af Suk Rak Ning d. 30/11-2007 19:12
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Rasmus
Du skulle skamme dig Suk, at klage over det er koldt i Thailand!
Her i det kolde nord ( Malmø) har vi kun 2 til 5 grader her til aftenen.
Heldigvis står Jaguaren i en opvarmet kælder, iklædt vinterdæk og behørigt frostsikret.

Hilsen Rasmus

PS. Hvor meget koster 4 stk. vinterdæk 210/65 X 16 i Thailand?

jesperfrb
Ja, jeg bytter gerne, her var der 6 grader og regn iaften! Dagen er knap 8 timer, og mest gråt i gråt! Så, jo tak bytter gernePfftPfftPfft

Og hvad er koldt?

Kiggede på :
http://www.tmd.go...mber=48378

Det har ikke været under 18 grader hos jer, lige nu har jeg 15 grader i mit køkken, der er så heller ingen varme kilde!ShockShock
Redigeret af jesperfrb d. 01/12-2007 03:31
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Draaben
Skal lige siges, her I Chiang Mai var der 12*C i natSad
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

Saendaeng
Bare køb et varmeblæser..Wink
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
ubon lynge
Ja jesper jeg vil da også gerne bytte med dem, men ok nu her kl. 7 har vi 8,5 grader i viborg, og regnvejr..

Jesper 15 g i dit køkken, ja så begynder det da snart at kun mærkes der bliver koldt,men du har jo heller ikke plads til en varmekilde,efter hvad jeg lige husker.
Men måske vi lige kan se efter jesper, vi kommer over mellem jul og nytår Wink så ses vi jo nok. Wink
Ubon.

Pibe

Suk, hvilken enerkilde står til venstre for dig i glasset ???GrinGrinGrin

thai lover
Til Rasmus, jeg tror ikke der er mange thaier der investerer i et sæt vinter dæk til deres bil. Så det bliver nok svært at opdrive. Men måske der er et muligt marked for en dygtig sælger, en MEGET dygtig sælger.

Suk Rak Ning
ABEKATTEN skrev:
Suk, hvilken enerkilde står til venstre for dig i glasset ???GrinGrinGrin

Det er kun LEO-OEL............De er go'e..Grin

Sjovt med Leo oel, naar man staver det bagfra..........Men jeg troede jo at Leo betoed loeve, men det er da en geppard eller ligende der er paa daasen.........hm ( Made in Thailand )

Det er jo naesten det samme naar de snakker om rotter, det er bare store mus...5555555
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

bangkoknielsen
SUK - Du har ret- LEO er en dejlig øl og etiketten er ligeså misvisende som Camel-cigaretter, der jo viser en dromedar!
Her, lige nu, i Bangkok, er temperaturen alletiders for en nordbo - 29 grader om dagen - 24 når solen går ned - lav fugtighedsprocent - herligt! Nu har jeg været fastboende i snart 7 år, med bopæl i Raminthra og delejer af en plantage/risfarm nær Chayaphum, men glæder mig altid til november, december, januar - tidspunkter der gør at det føles som herlige sommerdage i Danmark.
Tillykke med kuldet! - Hvordan giik din gæstelærer-optræden?

Suk, jeg drikker også LEO, så vi må mødes en dag i Bangkok. Min ven Jepppe har desværre drukket hele sin livs-ration op på 60 år, så han er lidt kedelig at drikke sammen med, men vi kan vel altid skille sammen til en syv/elve.GrinGrinGrin

jesperfrb
Hej, I små kid der fryser, kan se der kun er 12,6 grader i Chang mai her til morgen, men 17,8 i Phitsanaluk!

I må ud og købe nogle flere tæpper og måske en flistrøjeWinkWink
Her i DK er temperaturen steget til 7 grader, så nu har jeg 18,8 grader indeCoolCool Men desværre kommer der en del regn!Sad
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Puha det er oz pisse koldt om natten her i phum phrae ikke saa forfaerdigligt langt fra phitsanoluk og chauphum ca 10 g om natten sover med sokker og troeje ellers var jeg doed. Men her er ellers meget rart men, for satan de er nogle svin de thailaendere, i maa meget undskylde mig men det mener jeg sgu. Har aldrig set saa meget svineri foer, ikke engang i koebenhavns og aarhus gader efter en festugePfftAngry

nicefarang
Der har faktisk været sne i Chang Rai i 1955 !

http://bisean.blo...iland.html

Redigeret af nicefarang d. 02/12-2007 09:53

huratho
Hej
I kan følge temp. i de forskellige regioner i Thailand på http://www.tmd.go...RegionID=1
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Suk, er du død af druk eller kulde GrinGrinGrin

mr tirak
Jeg er kige kommet til Dk fra Dubai.

Til regn og slud, nu husker jeg hvorfor jeg bor i Th.

Ellers en kanon oplevelse, verdens største byggeplads, vi var på ski i går udenfor var der 25 grader så ind i verdens største fryser og stå på ski i 2 timer, flippet.

Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
Spring til debat: