Se indlæg|
Bedrager
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 03/01-2008 08:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
I juli var jeg i Bangpli og mødte der en tysker Leo, som angiveligt var blevet frarøvet sin rørlige formue samt pas og flybilletter ude i lufthavnen på vej til HK. Han havde et par 1000 baht tilbage, indtil han kunne få sit pas og kreditkort tilbage. Dette ville blive forbundet med nogle omkostninger omkring 10.000 baht. Han spurgte mig ikke direkte, men jeg kunne godt se hvor den bar hen. Jeg synes imidlertid, at det hele lød lidt mærkeligt. Leo hævdede at have adskellige penthouses i HK, var pensioneret entreprenør og havde kassen big time. Hans kæreste var også godt ved muffen og jeg kunne ikke rigtigt forstå hvorfor han så ikke fik hende til at sende penge via western union el. lign. Endvidere skulle jeg hjem få dage efter, hvorimod der var en fastboende tysk gæst på hotellet, som jeg synes det var mere nærliggende at låne af. Nå, jeg rejste hjem og vendte tilbage i sidste uge. Jeg hilste på den fastboende tyske gæst som jeg kendte fra tidligere og forhørte mig om hvordan det var gået med Leo. Leo, det dumme svin, siger tyskeren tørrede mig fra 10.000 baht og en anden tysk gæst for 25.000 baht. Han ville tilmed låne yderligere 10.000, da jeg lugtede ugler i mosen. Efter at have indkasseret kontanterne, skred Leo fra hotelregning og de få ejendele han havde på hotellet. Leo er en 45 år gammel, særdeles god til engelsk og en rigtig speedsnakker. Han er et stort brød, helt kronraget og med markant mellemrum mellem fortænderne, hvor der til stadighed sidder plantet en cigaret. Han praler også med at have en fortid som karate mester og er iøvrigt overordentlig påståelig, men det hører vel med til faget ![]() rinpoche |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 03/01-2008 09:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Rinpoche Havde Leo tatoveringer? Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 03/01-2008 10:27
|
|
Hej Huratho, Nu bliver jeg dæleme i tvivl, ikke nogle påfaldende nogle ellers ville jeg have kunnet huske det. Han er helt bestemt af tysk oprindelse, for vi talte tysk det meste af tiden og jeg kan godt høre om det er en indfødt tysker eller ej. Havde ondt af de 2 der blev tørret. Den ene var pensionist og havde nok ikke for meget at rutte med og den anden der mistede 25.000 fordi han stolede på sin landsmand var på ferie med thaikone og 3 børn. Og de penge kunne han jo nok have fundet bedre anvendelse for. mvh rinpoche |
|
|
|
| duracell |
Lagt på d. 03/01-2008 11:18
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Der er mange som bliver tørret med den type historier hvem husker ikke Ole Skyum. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 03/01-2008 11:29
|
|
Ja, det er godt nok trist, for den dag der er nogen der virkelig er kommet på sk..... så har man paraderne oppe. ![]() |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 03/01-2008 12:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Rinpoche Kan du huske hvad tøj han havde på? Jeg tror ikke han er tysker. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 03/01-2008 12:19
|
|
Ja, han havde en kortærmet hvid skjorte på og lange mørke benklæder. Der var også noget ballade omkring hans bukser som han fik vasket på hotellet. De blev iflg ham ødelagt ved vasken og han ville have nogle nye, og ikke noget billigt knald, nej, hans bukser koster mindst 2.000 baht ![]() Den residerende tysker på hotellet var heller ikke i tvivl om, at han var tysker. Og når han talte engelsk var det også med tysk accent, men man kan jo aldrig vide. mvh rinpoche |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Leo, det dumme svin, siger tyskeren tørrede mig fra 10.000 baht og en anden tysk gæst for 25.000 baht. Han ville tilmed låne yderligere 10.000, da jeg lugtede ugler i mosen.