Se indlæg|
Thai undervisning for børn midtvest jylland
|
|
| Niranya |
Lagt på d. 19/01-2008 06:42
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Hi alle thai som har børn. ( 7 - 12 år )Jeg er en thai på 43 år og har en pige på 9 år. Jeg vil start at undervisning thai sprog for børn som mor er thai. Jeg har udd. som økonoma ( om kost - sund mad ).Jeg elske børn og at undervisning. Sted er i Struer.Start når vi er ca. 4 børn ( ingen max. )Hveranden weekend om søndag eftermiddag.Det er * Gratis * og børn behøve ikke at tage noget med kun " har lyst til at lære thai og om thailand. "* Fromål er at børn ikke glemt thai sprog og kan blive bedre med thai.Børn kan lære at kende thailands samfund og kultur, osv.Børn kan lære hinanden at kende, og at bygge " et god thailænder venskabe " som de kan hjælpe hinanden og de andre.Hvad komme børn til at lære- at tale og forstår thai.- at skrive og læse thai.- at høre " Nithan thai " ( gamle eventyr god moral ), og sammen tid kan lære thai sprog.- lære om thailand på børn niveau.til sidst børn har tid til at lege og lære hinanden.( I lat ca. 2 - 3 timer )Børn få materiale her, og vil også få lektier ( som de har 14 dag til at lave ) Hvis der er nogen interesse i, så i er meget velkomme at ring til mig på tlf. 26 15 98 29I må gerne info. videre.* undervisning sted er i STRUER. MvhNi |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 19/01-2008 16:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Godt initiativ Niranya og held og lykke med projektet mvh rinpoche |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 19/01-2008 17:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
det er dejligt at der er nogen der vil gøre noget for andre , så held & lykke med projektet, håber at der er nogle der vil benytte sig af dit tilbud.[img]http://www.indochina-travel.dk/ant_nht_skole.jpg[/img] is not a valid Image.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.