Se indlæg
 Udskriv debat
Hoejre eller venstre ?
Suk Rak Ning
Danser kvinden med eller mod uret ?

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/0568782000.gif

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

ubon lynge
Hun må jo danse med uret SukWink

Fin lille tekst du har sat på.: jeg er ikke fra Thy. kun måske godt tro det engang imellem suk, sorry men ku ikk la væreGrinGrinGrin
Ubon.

Pibe

Suk Rak Ning
Hej U L.

Jeg kan faa hende til at danse begge veje, afhaengig hvilken hjernefunktion jeg aktivere....Grin

Hvis man skiftevis fokusere paa hoved og fod, ja saa pendulere hun..
Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/01-2008 02:09

ubon lynge
hjernefunktion GrinGrinGrin den var god, men nu vil jeg slå min hjernefunktion fra for i dagWink
Ubon.

Pibe

Webmaster
Suk skrev:
Hej U L.

Jeg kan faa hende til at danse begge veje, afhaengig hvilken hjernefunktion jeg aktivere....Grin

Hvis man skiftevis fokusere paa hoved og fod, ja saa pendulere hun..

Så længe det ikke er små hop på stedet.....

Hverken fra Thy, Århus eller Woodstock.
Wink
Redigeret af Webmaster d. 20/01-2008 02:14
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
roald
ser ud til hun har en pæn krop og ingen tøj på, det var det jeg fokuserede på Shock

bangkoknielsen
Ja, men kan vi ikke få et spotlight på hende, så vil jeg da gerne bruge et par timer med at se hende danse, både med og mod uret!
- Nej, fint indslag Suk...

Draaben
Denne GIF er faktisk ret skummel, for jeg kan få hende til at dreje begge veje, ved at se fra forskellige vinkler, jeg er sikker på at det har noget at gøre med venstre og højre hjerne halvdel at gøre.

nyd dagen og vejen ....frank
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

Suk Rak Ning
Det har du ret i Frank, jeg kan ikke huske linket til hvor jeg fandt hende, men der stod lige netop det som du skriver.

Proev at koncentrere dig om den svingene fod og du vil se, at hun pendulere.

Det er utrolig som hjernen kan lade sig snyde..
Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/01-2008 15:41

Draaben
fandt denne video på you tube [flash=400:326]http://www.youtube.com/v/object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SFV6h6MXQkI&rel=0&color1=0xd6d6d6&color2=0xf0f0f0&border=0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SFV6h6MXQkI&rel=0&color1=0xd6d6d6&color2=0xf0f0f0&border=0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/flash]
Nyd dagen og vejen...Frank
Redigeret af Draaben d. 20/01-2008 15:41

helge
Hehe, I er altså sjove.
Hvis der er nogen,som mailer tøsen i Franks video, må hun da dø af grin.
Så vil jeg godt nok hellere være fra Thy.
Mvh Helge

quickmouse
Suk skrev:

er det lille hjernen eller er det store hjernen Wink Wink Wink Wink ? .
Redigeret af quickmouse d. 20/01-2008 16:58
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Draaben
folk herinde er åbenbart lidt for dumme "lad nu være med at tage det personligt" men det er rent faktisk rigtigt, at du kan få hende til at dreje begge veje alt efter hvilken del af din hjerne som dominere mest. jeg vil prøve at finde et bedre eksempel på you tube.
Nyd dagen og vejen Frank

Draaben
LoooL her er måske et link som kan hjælpe, hvis i forstår EngelskWink

http://ritapita.w...-illusion/

Nyd dagen og vejen...Frank

helge
Hej Frank.
Jeg var ikke klar over, at man brugte forskellig hjernehalvdel, til dels at læse fra venstre mod højre, og der efter panorere tilbage til ny linie.
For mig ligner det synsbedrag, men det kan da være den gamle malerhjerne reagerer,som du siger. Touche.
Bekager sarkasmen og bakker af.
Mvh Helge

Webmaster
Hmm, må nok indrømme at selvom jeg kom med en hånlig bemærkning tidligere i tråden. Ja, så har Spooky Suk sgu' ret.

Prøvede at sidde og stirre på hende og pludselig gjorde den det for mig også. Nægtede så helt at tro på den og hentede animationen ned på harddisken og hev den ind i et animationsprogram for at være sikker på at den ikke pludselig spillede animationen baglæns.

Det gør den ikke. Jeg prøvede endda at åbne hende to gange, og kunne få hver animation til at kører hver sin vej samtidigt. Prøvede endda ved forskellige hastigheder for at se om det ændrede "bedraget" - det gjorde det ikke.

I animationen kører hun billede for billede med uret rundt, og på intet tidspunkt mod uret selvom man ret faktisk kan fremkalde det syn.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
ebeth
Hvis jeg laver hovedregning! Kan jeg godt få hende til at køre mod uret... men helt sikkert nemmest at få hende til at køre med uret. God forklaring Frank!

Draaben
Helge.
Ingen problemer, folk er forskellige, jeg må sgu også inrømme jeg så heller ikke lyset første gang, jeg tænkte at "suk" havede drukket for mange leoShock for en sjælden gangs skyld.

Nyd Dagen og vejen ...Frank

Draaben
Webmoster...det var sgu sjovt at læse dit indlæg.Grin

Nyd dagen og vejen ...Frank
Redigeret af Draaben d. 20/01-2008 18:32

roald
det lykkedes for mig, nu står hun på højre ben og svinger venstre ben rundt Shock

Spring til debat: