Se indlæg|
Suvarnabhumi til Pantip
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 20/01-2008 08:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Jeg har 4-5 timer tilovers i Suvernabhum naar jeg skal hjem. Korer der busser der stopper ved Pantip, hvad koster en taxa og hvor lang tid vil det tage ca. (kl 10 om formiddagen) |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 20/01-2008 09:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Du skal nok regne med min. 1time hver vej i taxa ind til Panthip Plaza - vil tro en taxa koster omkring 200THB hver vej Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/01-2008 09:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvis du kun har 4-5 timer - så ville jeg personligt tage en taxi - ca 200 Baht - og 10 om formiddagen (du har trafikken imod dig) omkring 1 time vil jeg tro - alternativt kan du tage en taxi til OnNut Skytrain station - og skytrain til Ratchathewi og gå derfra, det vil sikkert spare dig lidt tid... . |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 20/01-2008 17:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
jeg vil nok ikke tage til Pantip hvis jeg har kun 4-5 timer i lufthavn, da du skal køre gennem centrum og risikere med trafik jam. Hvis jeg husker rigtigt, Seacon Square på Srinakarin rd har også mange af de samme slags computer butikker som i Pantip, og det ligger ikke mere end 15-20 min fra lufthavn. kigge i zone: คอมพิวเตอร์ (computer) internet http://www.seacon...l_shop.asp og se location: http://www.seacon...ation.html |
|
|
|
| Draaben |
Lagt på d. 20/01-2008 17:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 177 |
Mttidk har ret, dette ville være betydeligt nemmere, for Seacon Square ligger i Bang Na ca 13 kilometer fra Suvernabhum. Pantip ligger ca. 30 fra lufthavnen. Og køre til Seacon Square, ville være det eneste rigtige, for der er ingen trafic jam på vej der til. Og begynde at køre mod centrum ville være det samme som at spille lotto, hvis man ikke har mere tid end du har. Nyd dagen og vejen...Frank Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
|
| Draaben |
Lagt på d. 20/01-2008 17:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 177 |
Rettelse det hedder ikke "Suvernabhum" men Suvarnabhumi![]() Nyd Dagen og vejen Frank Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.