Se indlæg
 Udskriv debat
Den kærlighed
bruno
http://www.youtub...USt-x9t_ig

http://www.youtub...xXaqELffGQ

http://gj-blog.dk/
Draaben
sooCool
Shit happens all the time.

Nyd dagen og vejen ....Frank
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

samee

It’s deep how you can be so shallow

Draaben
Jeg gentager, Shit happens all the time.
Nyd Dagen og vejen...Frank
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

Suk Rak Ning
Sjovt nok er vi forarget over en udsendelse i Dansk TV, men ynder dog selv at poste indlaeg der i den grad overstiger hvad DR kan praestere.....Lidt daarlig " musiksmag "
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

giver suk ret...

Siger vist mere om afsenderen af dette indlæg...

By the way så sker dette vel også i Danmark hver eneste dag mellem danskere alene så det er vel ikke et thailandsk issue vel... :-)

Men at generalisere og sige alle thaier lyver er lige så dumt som indlægget som startede denne tråd.

mvh

thordk
Redigeret af d. 21/01-2008 12:12

bruno
Du må forstå Suk hvorfor jeg er forarget, i den anden tråd, det er ikke at DR vil bringe en udsendelse om hvad og hvordan det forgår i dansk thai forhold i nordjylland men jeg er foraget over at DR som har pligt til at være objektiv og være oplysne over for borger i den danske stat og sågar kræver de tvang licens for det og netop det, at de bringer en udsendelse hvor der er brugt så mange tekniske ufin metoder, der har, det formål at få en befolknings gruppe til at fremstå flok tåber og slavehandler. Suk kan du ikke se at den måde udsendelse er klippet og redigeret, filmet på med den lys og zoom teknik, baggrunds musik osv er en ufin måde at få et budskab ud på ? Jeg kan ikke forstå at du kan kommenter, som du gør i den tråd, at du fornemmer noget ved hende der bliver gift i udsendelse, du ved jo ikke hvad der er fup eller fakta, du ved jo ikke om der optaget 200 scener, de 190 ser hun glad og tilfreds ud og 10 scener ser hun trist og udtryk ud, du kan jo ikke se om de har brugt de 1o scener i udsendslen hvor hun ikke er glad og det kan jeg heller ikke men jeg kan se at der er brugt så mange ufin triks af tekniske måder til at få ramt på en bestemt befolknings gruppe og ved at slå alle over en kam. Jeg tror selv nazisterne ville være imponeret over denne gang propaganda og det det jeg er foraget over.
Jeg har ikke noget imod at folk ser sandheden og de faldgruber der kan være i dansk thai forhold men det skal bare være ægte.
Til dem der overvejer et forhold til en thaipige, så er det jo langt fra alle der er sådan som de piger på de klip er og det ved de fleste bruger også der her DW hvor det bragt

http://gj-blog.dk/
duracell
Verdens bedste skuespillere

tro mig der findes lige så gode skuespillere mellem europæriske kvinder.... en gang imellem bliver man en smule træt af denne generalisering som nogen menesker praktiserere .... der er gode og dårlige æbler alle steder.... Shock

duracell
Generalisering kommer oftes af en ovevægt af dårlige æbler

eller måske en dårlig oplevelse eller 2 ...Shock

siger vist mere om dig du skærer en hel befolkning over en kam...

Men jo nogen kan blive narret og få ar på sjælen... dette kunne jo aldrig ske i lille danevang med en dansk kvinde... Grin (ironi kan være anvendt)
Redigeret af d. 21/01-2008 13:05

Suk Rak Ning
Hej Bruno.

Laeg maerke til at jeg i mit indlaeg skrev " VI " altsaa ogsaa inkl. mig selv...

Hvorfor er vi naesten alle forarget over visse udsendelser om Thai'er og Thailand ?

Kan grunden muligvigs vaere at vi alle mener at vi garanteret har fundet den rette og muligvigs glemt hvordan og hvor vi fandt hende og det kun er alle de andre der har fundet deres kaere i en eller anden skummel soi i Pattaya.

Fandt selv min Ning paa nettet............foer det havde jeg mange rejser til Pattaya og i Pattaya moedte jeg en pige der var som man siger lidt loes paa traaden, men jeg fandt jordens bedste veninde i hende og besoeger hende stadig hvis min vej skulle gaa forbi Pattaya...( Hvilket Ning som regel soerger for, at den ikke gaar, altsaa vejen :-) )

Savner selv at der bliver vist en dokumentar om den kaerlighed som ifoelge Sine ikke findes, nemlig den om Thai'en og Danskeren der lever sammen og elsker hinanden til fingerspidserne..... TAKWink
Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/01-2008 13:46

duracell
jeg er nu ikke forarget over disse udsendelser/video klip, de viser jo blot at den side også er sandheden om thaikvinder og mænd gift med thaikvinder.

Istedet for at kæmpe så meget imod at den sandhed kommer frem burde i måske bruge tiden til at skrive og fortælle om de thaikvinder/ thaigift mænd som ikke er sådan.

Suk Rak Ning
duracell skrev:
jeg er nu ikke forarget over disse udsendelser/video klip, de viser jo blot at den side også er sandheden om thaikvinder og mænd gift med thaikvinder.

Istedet for at kæmpe så meget imod at den sandhed kommer frem burde i måske bruge tiden til at skrive og fortælle om de thaikvinder/ thaigift mænd som ikke er sådan.

Tvivler paa, at alle vil komme med sandheden om hvor og hvordan de traf deres kaere.

duracell skrev:jeg er nu ikke forarget over disse udsendelser/video klip, de viser jo blot at den side også er sandheden om thaikvinder og mænd gift med thaikvinder.

billedet er vist mere nuanceret end som du regner med... der findes vist både lykkelige og mindre lykkelige ægteskaber... just som i danevang.

Smile

Jake
Det var sgu nogle sjove videoer.... selvfølgelig er der masser af piger der two-timer deres dobbelt så gamle sugardaddies.... sådan er the game; man skal bare ikke være naiv og lad sig chokere.... og ja, blandt pigerne (og mænd) i dk, vrimler det også med ho´s!

CHINGCHOK
Hatten af for Suk, Tror han kender mere til Dansk-Thai forhold end de fleste herinde. Der er dem som fra Thy og der er dem fra videoen her, og så er der der dem der har mødt hinanden fra arbejde, forretning universiteter osv og alle mulige andre eksempler. Håber ligesom andre at det kommer frem. Måske der bliver lavet en DR dokumentar om det, selvom det måske er et smalt emne ;-) måske de kan sende det på DR2.

จิ้งจก

rinpoche
Suk skrev:

Tvivler paa, at alle vil komme med sandheden om hvor og hvordan de traf deres kaere.

hmm, sikkert, hvilket vel også gælder for dig Wink

Suk Rak Ning
rinpoche skrev:
Suk skrev:

hmm, sikkert, hvilket vel også gælder for dig Wink

hmm, der tager du fejl. jeg har foer beskrevet hvordan og hvor jeg moedte Ning...Wink

kenneth
Hej.
Kan bara hålla med Suk,hur många tager bussen till Isaan eller landet,kollar på ris-fältet och säger tiil buss-chaffis,stanna bussen jag har set en Thai-lady som jag vill gifte mig med,skit-snack och det spelar väl ingen roll om man har mött sin blivande fru i BKK,Pattaya eller på landet,bara kärleken finns och är ömsidigt,men inte många vill erkända att dom har mött henne på nån beer-bar eller gogo-bar,nej det skall vara så javla fint,har pratat med henne på stranden,hottellet,cafe,köket,affär osv.
Min fru kommer från Isaan och har jobbat på go-go bar,jag skäms inte för det,hon har slutat,flyttat till Sverige,spelar inte kort-drickar inte-studerar och hennes 2 pojkar har fått visum,sen skitar jag i vad hon har gjordt innan,hon har gjordt sit och jag mitt.
Mitt ex=svensk mötte jag via intenet och det var inget hit Smile

MVH. Kenneth

Spring til debat: