Se indlæg|
afskåret penis
|
|
| roald |
Lagt på d. 20/01-2008 22:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
pas på de thailandske kvinder skærer penis af utro mænd http://jp.dk/webt...ieId=15139 |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 20/01-2008 22:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Så er det med at gemme alle knive i huset
![]() |
|
|
|
| helge |
Lagt på d. 20/01-2008 23:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
Kaldes også en Bobbit, opkaldt efter amerikaneren John Wayne Bobbit, eller måske efter hans kone Loretta. I Thailand er fænomenet meget udbredt. Min kæreste bruger det meget overbevisende argument ofte. Jeg husker en Thai-kirurg udtalte:at han aldrig havde hørt om, at det var sket for en mand 2 gange. Såvidt han var orienteret. Mvh Helge ![]() |
|
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 21/01-2008 00:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
helge skrev: Min kæreste bruger det meget overbevisende argument ofte. Mvh Helge ![]() hvordan går det med at sove ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() må da håbe for din skyld det bliver ved argumenterne. kent |
|
|
|
| helge |
Lagt på d. 21/01-2008 00:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
Jotak,On og Kent. Det er jo foreløbig heldigvis en trussel. Men derinde bag store, og lillehjerne(både højre og venstre halvdel), har jeg et lager,specielt sat op til Ya`s trusler, og det hænder at der kommer et popup derfra. Hendes thailandske medsøstre, har jo sørget for, at jeg ved, muligheden foreligger. Håber ikke på et justitsmord. ![]() Mvh Store Helge og Lille Helge ![]() |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 21/01-2008 01:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Trusler om at få skåret de ædlere dele af, har jeg også en enkelt gang fået. Det var dengang jeg kom hjem til huset kl. 03.00 om natten, efter et festligt besøg på Sabayland sammen med nogle venner. Siden har jeg vist nok holdt mig i skindet. ![]() Rasmus |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 21/01-2008 04:35
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
jo mange Thaier har let til trusler om det ene og andet. Lader man det passere uden noget, hva så ?? Ja så ved hun jo hun bestemmer og hvad bliver næste trussel så. En trussel af den art kræver en vældig overbevisende undskyldning, eller hun kan pakke håndtasken....... |
|
|
|
| duracell |
Lagt på d. 21/01-2008 08:11
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
kunne ikke være bedre sagt le-si |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2008 10:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Le-si Ja der giver jeg dig også ret Man skal sgu ikke finde sig i sådan en trussel Så ud af røret bamsen |
|
|
|
| Bent Jensen |
Lagt på d. 21/01-2008 11:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Et konkr4t tilfælde: http://www.thaila...eply_11373 Med venlig hilsen Bent Jensen Davs Bent Jeg lavede lige dit link akitivt... bamsen Redigeret af d. 21/01-2008 11:43 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/01-2008 11:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Ja hvis man ikke vil hoere, saa maa man jo foele. Har ogsaa hoert at naar de cutter banditten, ja saa bli'r den smidt ud til hundene.....Saa er det bal forbi. Forresten......Og hva' saa..... Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/01-2008 11:31 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| mgj |
Lagt på d. 21/01-2008 11:34
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 68 |
Suk skrev: Ja hvis man ikke vil hoere, saa maa man jo foele. Har ogsaa hoert at naar de cutter banditten, ja saa bli'r den smidt ud til hundene.....Saa er det bal forbi. Forresten......Og hva' saa..... HÅBER da at samtlige der skriver herinde er MED-LEMMER ![]() Martin Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2008 12:22
|
|
MGJ Jeg er bange for at alle pigerne herinde ikke er MED-lemmer ![]() ![]() bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/01-2008 12:28
|
|
Bamse det kan da være en eller 2 ladyboys der er MED-lemmer ![]() ![]() |
|
|
|
| thaibertel |
Lagt på d. 21/01-2008 12:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 106 |
ja hvad skal man sige boller fra KOBER, en sjov jok men er det ikke rigtigt at vi skal passe på os selv, man kan gøre så mange ting det har nok de fleste nok gjort , det er jo en anden kultur her i TH men jeg er ike blind har set meget her i min tid på Baren i jomtien jeg kan godt forstå hvis de bliver gale jeg vil ikke dadle nogle her men jeg vil sige at en mand må da have nok 2 er kun til besvær 3 er problemer så brug den rigtige side af det vi har fået engang så er der ingen PROB, og foresten vil jeg ønske jer en rigtig god dag og husk når i går ud i det jeg mener Natten man skal jo hjem til Konen |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 21/01-2008 13:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
puha en trussel!nu har i sgu at holde banditten i bukserne,når i er i byen,slemme fyre,ellers kender i hævnen ,men hvem laver den slags,når man er gift![]() ![]() ![]() husk det I slemme fyre,med de grimme tanker
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 21/01-2008 18:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
ja så er det med at holde kaje hvis man har fået noget ris ras på gardinstangen .
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

laver den slags,når man er gift