Se indlæg|
MOBIVIC ER DØD!
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 28/01-2008 14:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
http://mobilsiden... http://epn.dk/tek...206766.ece Så skulle det være endeligt..! Jeg har dog snakket med deres konkurent lebara, og de siger at mobevic kunder har de næste 3 måneder til at bruge hvad de har tilbage på deres kort. Den net-udbyder som mobivic har brugt har valgt at holde nettet åbent for mobivics kunder. Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 28/01-2008 14:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg troede først der var tale om en serbisk krigsforbryder ![]() |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 28/01-2008 14:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
55!
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 28/01-2008 16:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
MOBIVIC har aldrig hørt om det selskab, jeg bruger CBB og Lebara og jeg syntes jeg holder sig godt med billige priser. Men det er da synd de må lukke jo flere selskaber der er jo billiger priser må vi jo få. rinpoche ja når man lige ser navnet så vil jeg også tro det var en eller anden Russer eller som du skriver en serbisk krigsforbryder
Ubon.
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/01-2008 18:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja jeg kommer ikke til at savne dem. da jeg i tidernes morgen havde dem skrev de man kunne sende sms til hele verden for 20 øre. Men lige pludselig kostede det 2. 20 og de var fulde af løgn da jeg ringede og brokkede mig, der sagde de at de aldrig havde de priser.![]() ![]()
Redigeret af d. 28/01-2008 18:24 |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 28/01-2008 23:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
jsh71 så er det godt de er væk nu, bare du hade haft det på en mail så kun du måske have fået penge tilbage fra de sms
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.