Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
ja det er nok svært at komme under 500 baht
når det skal være kørestolsvenligt.
i soi 11 honey inn der kan du selv køre ind i rullestol
Der bor som regel en anden af vores medlemmer,
som er kørestolsbruger
http://r24.org/da.../honeyinn/
Ja honey inn kan man komme ind med kørestol, men de har fået lavet en del om i stue etagen så der ikke er så mange værelser mere. Men ellers er det et udemærket hotel i hvert fald der hvor jeg boede på 1 etage, der kan være lidt larm fra gaden.
Jeg kan godt anbefale Holiday Mansion i Pattaya.
Godt og stille hotel, med værelser til 600,- og 700,- baht om dagen.
Det er også forholdsvis nemt at komme derop med kørestol, og de har værelser i "stuen", dvs. samme etage som receptionen er.
de fleste steder er der jo en elevator, så det skulle vel værre muligt at bo de fleste steder,
men jeg kan godt følge dig solle, elevatorer i thailand har det med at gå i stykker, ligesom man aldrig aner hvornår der er strømafbrydelser.
hvis du ska bo der en måned kan du jo evt leje et værelse, i en condo, værelser i stueetager er sværre at leje ud, så de fleste udlejningsselskaber har nok nogle, hvis du skriver/ringer til dem