Se indlæg
 Udskriv debat
Verdens bedste flyselskab
: TINA KRONGAARD STAMPE, REJSELIV.DK 30 Januar 2008

Vinderne af den prestigefyldte Airline Industry Achievement Awards er nu blevet fundet. Se hvem der vandt de eftertragtede priser.

Ikke overraskende var det endnu engang Singapore Airlines som løb med førstepladsen og prisen som 'Airlines of The Year'. En pris der betragtes som den mest prestigefyldte i verden.

Prisen går blandt andet til det asiatiske flyselskab, fordi det som det første tilbyder flyvninger med den nye superjumbo A 380. Der ud over har selskabet en sund økonomi og har investeret 360 mio. dollars i forbedring af kabiner og service på de mange langruter, skriver nyhedsbrevet Take Off.

Ud over prisen til Singapore Airlines, blev der også uddelt priser i kategorierne 'Bedste regionale flyselskab' og 'Bedste passagerservice'. Førstnævnte gik til det amerikanske selskab Republic Airways fra Indianapolis, som på syv år er gået fra en flåde på blot 18 fly til over 200 regionale jets, mens Air New Zealand ifølge udvælgelseskomitéen har den bedste service.

Malaysia Airlines blev tildelt den såkaldte Phoenix Awards, for at have været et selskab på randen af fallit til en rekord stor indtjening i 2007.

Ingen Skandinaviske selskaber løb med priser, men SAS' samarbejdsorganisation, Star Alliance, fik prisen for en 'global alliance med et godt brand og fin service for sine mange passagerer', skriver Take Off.

http://www.rejsel...flyselskab

pdrhan
Sådan!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Payanak
pdrhan skrev:

Sådan!

Hej pdrhan.

Har du aktier i Singapore Airlines???

Frown

pdrhan
Ajarn skrev:
pdrhan skrev:

Sådan!

Hej pdrhan.

Har du aktier i Singapore Airlines???

Frown

JA! Grin

Jeg overvejer faktisk at prøve singapore, men jeg må indrømme jeg er ikke meget for at skulle vente i lufthavnen i singapore. Og prisen er vel også lidt dyr er det ikke hr aktionær pdrhan GrinGrinGrin

pdrhan
jsh71 skrev:
Jeg overvejer faktisk at prøve singapore, men jeg må indrømme jeg er ikke meget for at skulle vente i lufthavnen i singapore. Og prisen er vel også lidt dyr er det ikke hr aktionær pdrhan GrinGrinGrin

Hehe - pris og kvalitet hænger jo unægtelig sammen....man får hvad man betaler for.....og ventetiden er faktisk ikke slem når man ankommer til SIN - så plejer vi lige at spise lidt morgenmad før vi tager første BKK fly kl 0845 videre.....

Spring til debat: