Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp de har solgt min bar
cesse
Sådan en overskrift mangler jo en forklaring

Jeg har kommet til Chaing Mai i nu 6 år for 4 år siden fandt jeg en bar hvor man selv skal gå hen til computeren og finde det rock musik man vil hører
jeg må nok understrige at det var ROCK MUSIK og ikke Thai pop eller al den slags nymoden musik der er i meter mål på de fleste beer bars
Et andet trak den havde var at de ikke havde et pull bord deværse små spil og piger til at holde det hele i gang
Fåstå mig nu rat det var ikke en bøsse bar og ja der kom da nu og da en fralang med hans nyfunden søster
men et sted man gik hen og hører musik få en sluder for en slade og smører halsen med den slags væske man nu fortrækker
Alt har jo en ende og det fik dette også der var en knegt på 20 år der købte den og lavede det hele om med det resultat at alle kunderne forsvant

Så hvis der er nogle der ved hvor der er et godt sted at få en høker bajer og hører noget godt musik i Chaing Mai så er jeg intreseret i at hører om det
3 måndener er lang tid uden at have et godt sted at gå hen
P.S. jeg har en ordenlig slat musik med mig hvis der er nogen der er intraseret her tinger jeg især på dem der bor her fast

Hilsen Cesse

quickmouse
nu nævner du jo ikke hvad stedet hedder.

måske du skulle prøve dette sted, jeg har kun været der 1 gang, og det var et ganske fornuftigt sted.

Bann Kao Tuk
On the corner of Mun Muang Road Soi 6 and
Ratwithi Road Soi 2
Chiang Mai 50200
Thailand

Tel 053 216458

http://bannkaotuk...

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

ebeth
Gå ned til Christian på Barfly på Ratchapaktinai Rd, den ligger i den nordlige ende af firkanten, der kan du lære lidt fransk, nej han taler ganske godt engelsk, der er ikke pool eller duller, de plejer at spille god musik. Eller hvis du gerne vil tale dansk, så kunne du prøve Bamboo Bar i soi 3 RachamankaRd. Der residerer Wan, hun er ikke helt så sød som navnet antyder, men OK og hendes dansk canadiske mand Ken, han er Ok, men taler dårligt dansk og der er både poolbord og Wan Grin men Ken, kan godt lide god musik.
vh

xxxx
Hejsa Ebeth.
hvorfor mener du navnet Wan skulle lyde sød..
wan = dag
min eks var født 1 maj, en fri dag, så hun hed
wandee = dag god.. opfindsom ik.. Grin

Suk Rak Ning
Maaske der menes waan ( sikkert stavet forkert ) men det betyder soed.........Smile
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

xxxx
Whan = sød Wink
udtales.. hvan man kan nemt høre h lyden.

ville lige se hvad Ebeth havde af forklaring.. Grin

men du har ret Suk stavemåden kan godt snyde, da så mange ord ligner hinanden..
Redigeret af xxxx d. 12/02-2008 04:55

dr_dem
Jeg vil så skrive waa~n hvor ~ er stigende toneWink
selv om på thai staves det hoo~ hìip woo wεε~n sarà aa noo nuu~
εε = fladt a som i AneSad
dr.dem
Redigeret af dr_dem d. 12/02-2008 11:23

cesse
Ja det var da en start med de 3 steder
jeg siger mange tak
det tager nu nogle dage inden jeg prøver det da jeg lige vil have en knallet først da det vil tage mig en time at gå ind til firkanten (jeg bor på den forkerte side af jernbanen)

Hilsen Cesse

ebeth
Svar på tiltale: Jeg staver som en hest sparker, men I gætter jo ganske godt. Den ind i mellem venlige barmutter hedder 'sød' WHAN, som doktoren ganske nydeligt stavede.
Et langt a skulle jeg ha stavet.... solly. Så at vokal åbenbart staves med 'r' ude på landet siger de da altid 'sala' om vokaler... det gælder også for de der godt kan sige 'r' Wink
Cesse! En lille rask gåtur fra Superhighway for en ung mand som dig kan da ikke tage en time Grin eller går der ikke busser derude, måske siloor? Man kan også leje en cykel!
Hvis du lejer motorcykel"knallert" så brug hjelmen, strisserne elsker at give bøder til udlændinge for alt muligt.... ingen hjelm, ingen forsikring,intet gyldigt kørekort, spritkørsel, kørsel mod trafikken, ulovlig u-vending bare for at nævne et par stykker.
vh
-sådan almindelig kvindelig dansk nysgerrighed. Hvad hulan bor du derude for? Er det meget billigt eller er værtinden utrolig køn/venlig/smilende/god kok.

cesse
Jeg Bor i ny lejlihed til 3200b om måneden med earkon tv og trådløst internet dette kan sikkert gøres biliger men det var det jeg fandt
og der er to fordele med at bo her man tvinges til at se mere af byen og jeg vil ikke have en skideballe af Jos_38 hver dag for at gå på Loi Kroh Rd. hvis du forstår Wink

ebeth
Wink Jeg forstår da...man vælter rundt i turister på LoiKroh Wink

Spring til debat: