Se indlæg|
Søger sød pige ( 18 - 35 år )
|
|
| renefriis |
Lagt på d. 18/02-2008 13:27
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Hej jeg er en ung fyr der søger en sød pige meget gerne thaipige, da jeg synes i er så søde, rare, forståelige, humor, smilende og altid glad. Jeg er selv en ung fyr på 24 år som har lejlighed arbejder ved TDC Kundeservice så styr på livet.. Jeg søger en partner der er til hjemlig hygge og ikke vilde byture !! Jeg er : -Ærlig -Kærlig -Sjov -sød -ædro -ikke ryger - elsker gåture dagligt !! -Elsker at lave mad. indeholder du det samme så skynd dig at skrive tl mig på : håber at høre fra en sød pige. Venlig hilsen Renè Friis
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 18/02-2008 15:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Hej René Du finder det nok svært at møde nogen "pige" igennem vores forum. De fleste af os er fyre med en eller anden relation til Thailand - For de flestes vedkommende, nogen med koner eller kærester. En gang i mellem er der dog nogen der søger en mand til en Thai kvinde, men ikke særlig ofte lige i den kategori du søger. Hvis du virkelig gerne vil møde en Thai pige, vil jeg anbefale at du tager et smut til Thailand - Men lad være med at kigge efter en kæreste i alle gogo-barene, så ender du bare meget fattigere og med nogle dårlige oplevelser. Det sker ihvertfald i 99% af tilfældene, bare lige for at komme dem herinde i forkøbet, der har fundet en god kæreste der ![]() Men - Forstår ikke lige din opfattelse af Thai piger. Det er ikke alle der er søde sjove eller smilende. Jo, smilende, men smilendes land, og der nogle pokkers hejre og hekse imellem Thai piger også. Hvis ikke du er parat til en total omvæltning af din livsstil, må jeg råde dig til at finde dig en Dansk pige ![]() Men - Som jeg siger før, forsøg dig med en tur til Thailand først, det er som regel der Thai pigerne gemmer sig
|
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 18/02-2008 15:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Fjernet af Admin. da det var opført som et citat af Rénes indlæg Føl dig ikke stødt, er kun lavet for sjovt Redigeret af John d. 18/02-2008 15:57 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 18/02-2008 15:46
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Please vær venlig kun at skrive i tråden, hvis i vil reflekterer på Rénes indlæg. Réne er ikke ny på siden og sikkert afklaret om hvad han søger. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 18/02-2008 15:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
OK sorry dårlig joke |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 18/02-2008 18:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
hej Rene. Skal det være en pige med ophold til dk? Eller må det gerne være en sød pige som endnu ikke har opholdstilladelse? Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 18/02-2008 19:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
Phitsanulok tro det er lige meget pt ved mig er det i vært fald men ved heller ikke om jeg gider at søge pt lol
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/02-2008 19:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.datein... gratis men der ER også mange scammere - specielt dog fra Philippinerne... http://www.thaiki... det koster lidt at være medlem (gratis tilmelding men det koster at skrive breve m.m.) De to sider er primært kvinder baseret i asien, der ER medlemmer bosat i Danmark, men de er få... http://www.dating... danmarks største datingside, det koster (ikke så lidt endda, at kunne skrive breve men søgning er gratis - søger man på "sort hår" "buddhist" "under 165 cm" så burde det være ret sikkert at det er en Thai man kommer i kontakt med... ![]() Date in Asia er den side jeg har fået flest kontakter i Thailand på, dog ikke nogen i kærestepotentiale størrelsen, hun kom fra en anden side - hvilket igen kan være en mulighed - debatsteder hvor Thaier kommer, http://www.hi5.com/ kunne være et sted, eller et for dig erhvervs- / hobbyrelateret debatforum - for de mest almindelige interesser findes der også debatfora (jeg har såmænd stødt på et forum for theposefoldning ).... |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 18/02-2008 19:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Jeg har kontakt med et par søde piger fra min kones landsby som selvfølgelig også gerne vil have en Dansk mand :-) forstår dem ikke, hehe. Hun skal derud om 14 dage så hvis hun skal have nogle billeder/brev med derud og hjem igen så skriv en PB :-D og nej jeg er ikke alfons... det skal være ganske gratis. ;-) Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| Sabel |
Lagt på d. 18/02-2008 23:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Hey jeg kan varmt anbefale dig Date In Asia!! Der mødte jeg en rigtig sød pige som jeg stadigvæk taler med og sms med nu![]() ![]() Med jeg har stadigvæk hjernen med mig endnu! Hun er virkelig flot og sød, men lad os se når jeg er i Thailand!!! ![]() ![]() Held og lykke med kærligheden P.S: Jos_38 tak for linket tidligere ![]()
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

)...