Se indlæg|
Thai Undervisning hvor ?
|
|
| mnygaard |
Lagt på d. 21/02-2008 19:19
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hejsa! Jeg ville høre om der er nogen herinde der ved et godt sted i kbh, hvor man kan lære Thai. Jeg har af en god ven fået afvide jeg skulle kigge efter "A.U.A language course" da det både skulle indholde tale og skrift, og læsning. Jeg er nu mest opsat på at få en privat lærer, men har ledt og ledt og det er vidst ikke lige sådan til at finde. Håber nogen herinde kan hjælpe mig til at finde et godt sted, da jeg ikke tror jeg vil kunne lære det på samme måde med de cd`er osv man nu kan købe til sin pc. |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 21/02-2008 20:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Du kan lære dig det selv PRØV HER http://www.dansk-...post_56063 eller søg andre steder her Redigeret af dr_dem d. 21/02-2008 20:01 |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/02-2008 20:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Mnygård du kan maile hertil [url][/url] eller sende en pb (privat besked) http://www.dansk-..._send=1282 Da morten leder søndagskolen i nørregade i københavn,med thaiundervisning næsten hver søndag bamsen Redigeret af d. 21/02-2008 20:17 |
|
|
|
| Pipin |
Lagt på d. 21/02-2008 23:48
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Hej Mnygård, Du kan også kigge på FOF aftenskolen på: www.kbh.fof.dk der har de kurser for begyndere og let-øvede. |
|
|
|
| Bubbu |
Lagt på d. 21/05-2008 19:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Jeg vil frygtelig gerne begynde på Thai aftenskole nu her, men alle de kurser jeg finder begynder først til August eller september. Er der nogen der kender til kurser der starter nu her? Kan noget Thai i forvejen, men skal nok på begynder alligevel. ville dog ikke have problemer med at følge med, hvis det har været igang lidt tid. Er der nogen der ved noget? Bor i København, men kører gerne udenfor københavn for det. Tak for hjælpen. |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/05-2008 20:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Bubbu skrev: Jeg vil frygtelig gerne begynde på Thai aftenskole nu her, men alle de kurser jeg finder begynder først til August eller september. Er der nogen der kender til kurser der starter nu her? Kan noget Thai i forvejen, men skal nok på begynder alligevel. ville dog ikke have problemer med at følge med, hvis det har været igang lidt tid. Er der nogen der ved noget? Bor i København, men kører gerne udenfor københavn for det. Tak for hjælpen. Davs Ja der er jo ellers thai undervisning i københavn i nørregade hver søndag. http://www.dansk-...ng-kbh.php bamsen |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 22/05-2008 09:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Og Morten har fået en "konkurent" der underviser i Wat Pa. (måske p.g.a. den "gratis mad" )
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.