Se indlæg|
14 dages Familie Ferie i Thailand - hv. ?
|
|
| diddl |
Lagt på d. 21/02-2005 12:45
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Hej med Jer ![]() Min familie og jeg (2 voksne 1 barn) overvejer en 14 dages ferie i Thailand sidst i marts, men da vi aldrig har været på charter før, så rejser der sig naturligt mange spørgsmål, som jeg håber I måske kan hjælpe med svar på her i Forum'et : Vores ønsker er primært : - Strand ferie - dog også gerne mulighed for at se seværdigheder mv. - Hotel eller lign. i OK stand (eget bad & toilet) - mulighed for at spise noget "alle ka' li" uden at blive "syg"- må gerne være andre (ikke så mange) turister (DK) - så datteren måske ku' snakke med andre end forældrene ![]() Vi har fra nogle venner hørt at Hua Hin skulle være godt, da de jo bl.a. ikke har været ramt af "vand i kælderen" ![]() Samtidig har vi bl.a. forhørt os hos Tyrkiet eksperten, der jo sælger fly-billetter til fornuftige priser, men hva' så med hotel ? Kender I nogle selskaber, der sælger rejser (fly & hotel) til billige penge - ala Tyrkiet Eksperten ? - Eller kan man nemt leje sig ind / finde noget, når man er landet eller er det ikke bedst at have booket noget hjemmefra. - Hvis vi skal booke hjemmefra er der så nogle anbefalelsesværdige hoteller eller lign. ? evt. links ![]() Gode Råd modtages gerne ![]() På forhånd tak Michael ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 21/02-2005 14:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Michael DIDDL, Dit spørgsmål er sendt videre til nogle medlemmer, og jeg håber at du får nogle positive svar, da "VI" vil gerne have jer også som "Thaiofile", som en her i forumet kalde "OS",der enten er Thai gift/forlovede eller bare elsker Thailand. Men PAS PÅ , THAILAND er VANEDANNENDE ![]() M,v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/02-2005 14:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser diddl og de små diddler Ja eller i skal tage her hen Kanon hotel der har alt hva et hjerte kan begære for børn og voksne http://www.thaila...099at.html bamsen |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 21/02-2005 15:31
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hej. Hvis i kan fortelle lidt om hvormeget i vil betale for hotel og hvilke krav i stiller. Hvad er jeres interesser? Stille og rolig ferie? Clyde |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 21/02-2005 15:50
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Prøv at kigge lidt på dette link: http://www.sawade... Jeg vil anbefale jer at vælge fra Hua Hin og sydpå. Det er der i kan finde Bounty strandene. De smukkeste steder er desværre der hvor der har været højvande ![]() ![]() ![]() Men efter hvad der siges skulle de være oppe og køre igen. ![]() ![]() Hvis i absolut ikke vil til disse områder så er der både Hua Hin og Koh Samui, på den anden side af fastlandet. Jeg har rejst med Tyrkiet eksperten en enkelt gang, og har intet at klage over. De har nogle gange meget billige tilbud incl. hotel. Billigere end du kan købe en løs flybillet. Som Falang siger: PAS PÅ DET ER VANEDANNENE ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 21/02-2005 16:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
jeg har tidligere lejet dette hus i hua-hin huset er fantastisk og prisen rimelig kongens palads ligger ca. 300 meter væk det eneste minus er at hvis man vil gå så er centrum ca en halv time gåtur væk men der er masser af tuk-tuk som med glæde vil køre turen for en 40-60 bath her er linket[url]www.villahuahin.com/indexdk.html[/url] Redigeret af surin999 d. 21/02-2005 16:35 Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| mehl |
Lagt på d. 21/02-2005 16:31
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej.. Vi er 10 som lige har været i Cha-Am i 14 dage. Vi boede på Mark-Land Hotel. Det var godt. Der er ikke overfyldt med turister. Der er gode strande. Der er også nogle gode restauranter. Her fra rejste vi ud til Koh-Tao og boeder der i 4 dage. Bare så lækkert. Tyrkisblå hav, med masser af farverige fisk, som vi snorklede bland. Rigtig god rejse ![]() |
|
|
|
| diddl |
Lagt på d. 21/02-2005 16:36
|
clydehaumann skrev: Hej. Hvis i kan fortelle lidt om hvormeget i vil betale for hotel og hvilke krav i stiller. Hvad er jeres interesser? Stille og rolig ferie? Clyde Hej Clyde Vi regnede med (håbede på) at vi kunne komme afsted for ca. 5.000,- pr. næse incl. fly og hotel. Mest bade/strand ferie, men vi vil selvfølgelig også meget gerne se seværdigheder og opleve noget af Thailand ![]() Michael ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 21/02-2005 16:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
surin999 skrev: jeg har tidligere lejet dette hus i hua-hin huset er fantastisk og prisen rimelig kongens palads ligger ca. 300 meter væk det eneste minus er at hvis man vil gå så er centrum ca en halv time gåtur væk men der er masser af tuk-tuk som med glæde vil køre turen for en 40-60 bath her er linket[url]www.villahuahin.com[/url] Hej SURIN, Jeg kunne bedre lide den "gamle", for ham den NY er ikke til at "stole på" . Jeg var måske også interresseret i Villaen i April ,MEN ak se selv:http://www.villah...endar.html , ![]() Priserne var ellers MEGET rimelige : http://www.villah...on_dk.html Men tak alligevel for forsøget. Hoteller i HUA HIN er til at finde her: http://huahin.saw...index.html og Mehl skriver : Vi er 10 som lige har været i Cha-Am i 14 dage. Vi boede på Mark-Land Hotel. Det var godt. Der er ikke overfyldt med turister Den kan I se her : http://www.sawade.../pictures/ M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 21/02-2005 16:55 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 21/02-2005 16:48
|
|
UPS det så jeg ikke ![]() i kan evt. prøve at maile ham jeg ved at huset ved siden af også bliver lejet ud og det er magen til han er iøvrigt dansker og bor i bangkok
Redigeret af surin999 d. 21/02-2005 16:48 Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 21/02-2005 16:51
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Jeg ved ike hvad fly med hotel koster i DK, men i skal regne med at skulle betale ca 1000 til 15oo B om dagen for et hotel her. De findes billigere . & til 900 B ogsaa rimlige hoteller. Vaerelser uden bad og toilet findes ikke i Thailand. Det kan muligvis blive lidt vanskeligt at finde de helt billige da der er skoleferie her fra 10/3 til 1/6. Kun lidt vanskeligt. Clyde |
|
|
|
| diddl |
Lagt på d. 21/02-2005 17:11
|
diddl skrev: Hej med Jer ![]() Min familie og jeg (2 voksne 1 barn) overvejer en 14 dages ferie i Thailand sidst i marts, men da vi aldrig har været på charter før, så rejser der sig naturligt mange spørgsmål, som jeg håber I måske kan hjælpe med svar på her i Forum'et : Vores ønsker er primært : - Strand ferie - dog også gerne mulighed for at se seværdigheder mv. - Hotel eller lign. i OK stand (eget bad & toilet) - mulighed for at spise noget "alle ka' li" uden at blive "syg"- må gerne være andre (ikke så mange) turister (DK) - så datteren måske ku' snakke med andre end forældrene ![]() Vi har fra nogle venner hørt at Hua Hin skulle være godt, da de jo bl.a. ikke har været ramt af "vand i kælderen" ![]() Samtidig har vi bl.a. forhørt os hos Tyrkiet eksperten, der jo sælger fly-billetter til fornuftige priser, men hva' så med hotel ? Kender I nogle selskaber, der sælger rejser (fly & hotel) til billige penge - ala Tyrkiet Eksperten ? - Eller kan man nemt leje sig ind / finde noget, når man er landet eller er det ikke bedst at have booket noget hjemmefra. - Hvis vi skal booke hjemmefra er der så nogle anbefalelsesværdige hoteller eller lign. ? evt. links ![]() Gode Råd modtages gerne ![]() På forhånd tak Michael ![]() Hej igen. ![]() Nu har jeg været tlf. bogen, Text Tv og Nettet "igennem" vedr. rejser til Thailand og Tyrkiet Ekspressen er absolut billigst, hvis vi regner hotel og fly... Pt. har jeg følgende 3 tilbud - alle til kr. 5.099,- pr. person. - Pattaya - Mountain Beach Hotel - Phuket - C.S. Resort - Hua Hin - Hin Nam Sai Suay Hotel Nogen der kan anbefale det ene hotel / område frem for de andre ? Vores ønsker er stadig primært strand, men også en på "opleveren", hvad angår seværdigheder - dog helst IKKE 120 i timen og disco-larm. Michael ![]() |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 21/02-2005 17:25
|
|
hvis det er bounty strand i søger så glem pattaya
Redigeret af surin999 d. 21/02-2005 17:26 Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 21/02-2005 19:37
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Surin har fuldstændig ret. Der er stort set ingen strand i Pattya og Jomtien, der er så mange liggestole og parasoller at du kan være sikker på at der ingen sol er på stranden. ![]() ![]() ![]() Selv Bellevue strand nord for København er størrer end stranden i Pattya og Jomtien. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 21/02-2005 21:10
|
|
clydehaumann skrev: Jeg ved ike hvad fly med hotel koster i DK, men i skal regne med at skulle betale ca 1000 til 15oo B om dagen for et hotel her. De findes billigere . & til 900 B ogsaa rimlige hoteller. Vaerelser uden bad og toilet findes ikke i Thailand. Det kan muligvis blive lidt vanskeligt at finde de helt billige da der er skoleferie her fra 10/3 til 1/6. Kun lidt vanskeligt. Clyde clyde der fås nu også rimelige hoteler til 5-600 bath ok værelserne er lidt slidte men ikke beskidte og de er til at sove i med air-con og tv men hvis man er typen der tilbringer meget tid på sit hotel ud over at sove så er det rigtigt at det er bedre med et hotel til 1000 bath og derover personligt har jeg aldrig haft problemer med at få værelse i thailand tiltrods for jeg ikke booker hjemmefra ok det sker at jeg i en eller to dage ikke kan få værelse på det hotel jeg vil ha men så er det da bare at tage hotelet ved siden af til det andet er ledigt en eller to dage efter værelser uden bad og wc findes da rigeligt i thailand de 100 til 250 bath hoteller du finder er da næsten altid med fælles bad og wc (pedalwc) bamse dem må du da kende ![]() ![]() Redigeret af surin999 d. 22/02-2005 06:50 Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/02-2005 21:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja der er værelser i pattaya fra 120 baht op opefter men de er ikke så gode de værelser men der er mange rigtig gode værelser til omkring 500 også selv om man gerne vil sidde oppe på værelset og læse eller se tv Sidst havde jeg et rigtigt godt hotel til 650 baht og dejlig swimmingpool et næsten nyt hotel bamse |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

uden at blive "syg"