Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har en kollega som er Thaier, han er er netop kommet hjem efter 2 mdr. " hjemme " Han fortæller at det stort set er umuligt at købe kopi varer mere i Bangkok. Kan dette have sin rigtighed.
Tror jeg ikke på.....kan godt være der har været en "crackdown" på kopivarene derude , men jeg kender indtil flere steder hvor man sagtens kan købe hvad du vil have.....
jeg vil godt give spørgeren ret. Var i TH i 1998 og husker tydelig at markederne bugnede af kopivarer. Rolex ure, nike t-shirt, adidas sportstaske, gutti modetaske stak i øjnene overalt. I dag ser man det næsten ikke. Eller også har man ændret navnet en smule og logo.
Hej alle
Har lige været der for en uge siden, både i Bangkok og Pattaya bugner det af kopivarer, solbriller, ure, tøj, barbermaskiner osv.
Venlig hilsen fra Odense
blume
roald skrev:
jeg vil godt give spørgeren ret. Var i TH i 1998 og husker tydelig at markederne bugnede af kopivarer. Rolex ure, nike t-shirt, adidas sportstaske, gutti modetaske stak i øjnene overalt. I dag ser man det næsten ikke. Eller også har man ændret navnet en smule og logo.
Jeg har en kollega som er Thaier, han er er netop kommet hjem efter 2 mdr. " hjemme " Han fortæller at det stort set er umuligt at købe kopi varer mere i Bangkok. Kan dette have sin rigtighed.
helt ærligt: en thaier der har været hjemme i bangkok i 2 mdr. og ikke har kunnet se eller købe kopi varer, må da være fuldstændigt blind, shopperne har naturligvis ikke varerne liggende under hylden, da myndighederne er blevet påduttet det, pga. af internationalt pres fra de rigtige producenter.
hvad med alle de foto albums, der er overalt af diverse mærkevarer, film, programmer og diverse, de ligger der nok ikke for sjov.
nogle mærkevarer ligger stadigvæk frit fremme, og det skyldes vist nok, at producenten ikke får det fremstillet i thailand, og derfor er myndighederne ligeglade