Se indlæg|
kopi vare
|
|
|
Lagt på d. 23/07-2004 21:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Er der nogle af jer kloge hoveder herinde, der ved noget om hvordan det foreligger ang. kopi varer man har købt i thailand?? Må man indføre det til dk, og i så fald hvordan beregner de det i forhold til det man må tage med hjem. Det kunne jo godt være man kunne finde på at købe lidt af deres lille udvalg de har. Hilsen en der ska vente 5 måneder før man kommer der til ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 23/07-2004 22:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
det er ulovligt at indføre kopivarer og alt der indføres over 1350 kr skal der svares told og moms af |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 23/07-2004 23:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej jsh71 jeg kan kun give surin ret, men det er ligeså farligt at indføre kopi af f.eks cd olign. til thailand det straffes meget hårdt , de er begyndt at se lidt mere på alt hvad der har med kopivare at gøre nu husk i thailand kommer man ikke på hotel som i dk når man har gjort noget forkert .(ingen belønning i thailand) ![]() det var bare et godt råd . mvh.isaan
|
|
|
|
|
Lagt på d. 24/07-2004 10:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hmmmmm så har jeg været p.... heldig alle de gange jeg har haft mine brændte cd'er med. Jeg plejer altid og lave en cd af det bedste musik jeg har, det vil dermed sige er forbudt???? Meeen tak for oplysningerne, og ja jeg er godt klar over det ikke er hotel man kommer på ligesom man gør herhjemme. Har i forresten læst på den norske thai side der var der en der havde fået først 1000 bath i bøde for at tage et håndklæde fra hottellet med på stranden og derefter har hun fået indrejse forbud til at komme ind i thailand for livstid. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/08-2004 22:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej. Er der nogen der ved hvordan jeg sender karaokecd over msn, jeg tror jeg skal have den lagt på min hardisk først, men hvordan ![]() Hilsen Suk ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 16/08-2004 22:42
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hej Suk, Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er det lettest at sende CD'en som en image-fil f.eks. lavet med CloneCD ( http://www.slysof... ). Du sender så image-filen og modtageren kan så brænde den ud på en CD. Håber at det var et svar som du kan bruge
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.