Se indlæg
 Udskriv debat
Hvordan billigst til Thailand?
Allan Pedersen
Hej.
Vi er ved at kigge efter en flyrejse til Thailand i Febuar måned 2009.
Vi er 2 voksne og 2 børn 4/5 år.
Vi kan ikke få turen længere ned end 29000 kr og så skal vi flyve fra Kastrup.
Er der nogle herinde der har nogle gode ideer?
Mvh
Allan

Ahrendt
Ved at søge på mrjet.dk fandt jeg denne pris:

Pris per voksen: 5607 DKK (inkl. skatter og afgifter)
Totalpris: 20568 DKK (inkl. skatter og afgifter)

Jeg har søgt med en del "blinde" oplysninger da du ikke oplyser
om det skal være ud af Kastrup, hvornår I vil afsted og hvor længe.

Ovenstående er med Turkish Airlines via Istanbul med afgang 31/01 og hjemrejse 28/02

På Travelmarket.dk finder jeg denne samme rejse til 20220,-

Tidsforbrug 5 min.

Så det er bare at søge så skal I nok finde det

Mvh.

MichaelSmile

mattidk
en anden mulighed, prøve med at søge flybiletter gennem kelkoo.dk eller momondo.dk, den sammenlign forskellige online butikker.
men eller vente lidt med at købe flybiletter til sommer...

Ahrendt
Momondo kan ikke søge frem i feb09 endnu

finn-lis
Prøv China Air fra Billund via Amsterdam. De har som regel gode, billige billetter. DU skal ringe til Jysk Specialrejser i Århus, tal med Helle på 77430461 for man kan kun booke billetter hos China Air fra Amsterdam.

Lung Yao
Hej Ahrendt,
Jeg har søgt med en del "blinde" oplysninger da du ikke oplyser om det skal være ud af Kastrup, hvornår I vil afsted og hvor længe.

Jeg ville gerne tro at det har du gjørde Wink Smile, for Allan P. pointerer nemlig :
Vi er ved at kigge efter en flyrejse til Thailand i Febuar måned 2009.Vi er 2 voksne og 2 børn 4/5 år.
Vi kan ikke få turen længere ned end 29000 kr og så skal vi flyve fra Kastrup.

Eneste detalje der mangler er rejsens varigheden.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Hej Finn-Lis,
Prøv China Air fra Billund via Amsterdam

Hvorfor den omvej, når manden ønsker at flyve fra KASTRUP, og det forstå jeg udmærket, har selv prøvet at rejse med 2-3 børn, både via London(BEA) og via Istanbul(THY), og tro mig det var ikke sjovt. Året efter betalte jeg med store glæde (selv om det gjørde ondt Sad ) de xtra tusind kr. for at flyve direkt til BKK med Thai Airways.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

M
Hos Thai Travel kan du få en billet til 6600+ skatter og afgifter med Thai Airways direkte, hvis du bestiller i god tid og de har billetter. og der kan du komme "gratis" til phuket eller krabi, hvor du kun skal betale afgiften.

Har lige købt min billet hos qt-rejser
[url]www.qt-rejser.dk[/url]
og der gav mine venner 5500 plus skatter. selv måtte jeg slippe lige omkring 8000, men det var fordi det er en 3 måneds åben billet.
jeg rejser på fredag. ved ikke hvad prisen er i febuar. Ring til hende og spørg. Det kan altid godt betale sig at undersøge flere steder. Hun er sød og meget hjælpsom

Davs
Jeg lavede lige dit links aktivt
bamsen
Redigeret af d. 31/03-2008 18:33

Spring til debat: