Se indlæg
 Udskriv debat
giftes her eller der
yankey
min kæreste kommer hertil for anden gang til april på turistvisa
vi har tænkt os at gifte os her i dk imens hun er her på turistvisa
så rejser hun hjem og jeg får min bankgaranti tilbage formoder jeg? når dette er iorden -vil vi efterfølgende søge om familiesammenføring- dvs at der ikke er noen bank garanti som er i klemme
skal vi å alligevl osse stille bankgaranti for hendesophold efterfølgende i er det 7 år?
er der andre problemer i denne sammenhæng?

Jake
Kære Yankey - det folk kan give dig her, er deres erfaringer. Da det er fakta, du har behov for i denne situation, ville jeg kontakte myndighederne for præcis vejledning. Det er i sidste ende dem, der giver dig/jer opholdstilladelsen. Held og lykke...

samee
Øgg bøe det ville jeg ikke gøre hvis det er anden gang hun kommer her så burde du ikke stille nogen garanti,,, og så er det bare om at slæbe hende med på rådhuset eller hvad i har lyst til, du skal bare huske at hun har div. papir med og oversat (behøver ikke at være ambassaden som gør det...) og bagefter tager i ind til US og søger om prosuelt opholdstilladelse.... det ville jeg gøre.
It’s deep how you can be so shallow

taleofdk
yankey skrev:
min kæreste kommer hertil for anden gang til april på turistvisa
vi har tænkt os at gifte os her i dk imens hun er her på turistvisa
så rejser hun hjem og jeg får min bankgaranti tilbage formoder jeg? når dette er iorden -vil vi efterfølgende søge om familiesammenføring- dvs at der ikke er noen bank garanti som er i klemme
skal vi å alligevl osse stille bankgaranti for hendesophold efterfølgende i er det 7 år?
er der andre problemer i denne sammenhæng?

Rejser hun hjem igen får du garantien tilbage .............

Søger i om FS fra DK efter i er gift i DK beholder staten din garanti ......

Du skal ikke stille garanti for at få besøg af ægtefæller, men du skal evt. stille med en garanti når jeres ansøgning om FS går igennem.

Skal du stille med en garanti igen for din kæreste ?
Redigeret af taleofdk d. 21/03-2008 14:15

www.holidaysinsiam.com
yankey
denne her gang som er 2 gang sku jeg ikke stille bankgaranti - derfor ville vi gifte os og så når hun er kommet hjem igen så vil vi søge om familiesammenføring

jesperfrb
Da du ikke har stillet bankgaranti, kan i søge FS fra DK, uden du kan miste noget, men der skal stilles garanti når den går igennem! Hun kan blive i DK under hele forløbetWinkWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

taleofdk
jesperfrb skrev:
Da du ikke har stillet bankgaranti, kan i søge FS fra DK, uden du kan miste noget, men der skal stilles garanti når den går igennem! Hun kan blive i DK under hele forløbetWinkWink

men får hun afslag er der indrejse forbud i DK så vidt jeg ved, det er der ikke hvis der søges fra Thailand og man får afslag.
Redigeret af taleofdk d. 21/03-2008 19:10

www.holidaysinsiam.com
jesperfrb
Den har jeg ikke hørt før, men kender så heller ikke nogen der har fået afslag, hvis de overholder reglerne og lever op til kraveneShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

quickmouse
jesperfrb skrev:
Den har jeg ikke hørt før, men kender så heller ikke nogen der har fået afslag, hvis de overholder reglerne og lever op til kraveneShock

kan kun give jesper ret.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Spring til debat: