Se indlæg|
Værelses leje i BKK? Fly 6mdr.s billet? Thai sprog på nettet?? eller kursus?
|
|
| 400peet |
Lagt på d. 25/07-2004 01:22
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hej jeg hedder Peter er ny her på thai hjemmesiden, men har været i thailand 2 gange 1) for 7 år siden (Phuket 14dg) og 2) iår 1 mdr. i Bkk og Phuket... Nu vil jeg være der ½år!!!! og regner med at ville leje et billigt værelse (basissted) i Bkk, hvor jeg kan rejse ud fra... Spm: kender i noget til hvad der er godt/billigt, og evt. et sted hvor man ikke bliver snydt? Jeg regner med at rejse i mellem Sep og Okt 2004 og ½år frem... Hva med flybillet hvor er evt. chinaair eller thaiair billigst? Er der nogen der har prøvet at flyve fra hambourg?? det skulle være ret billigt... jeg forhørte mig i Fördepark i tyskland for en 1½måneds tid siden pris 1års billet... 4850,00 Dkr. Hilsen Peter fra Odense (vildt betaget af thailand) haha Peter +45 40 45 33 60
|
|
|
|
|
Lagt på d. 25/07-2004 07:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Peter Hvis du vil bo i pattaya kender jeg en der måske har et condo til leje, jeg ved ikke hvad den koster men det er ikke dyrt. |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 25/07-2004 10:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Hej Peter, Du spørger ikke direkte, men kun i din overskrift. Du kan læse Thai i Bangkok på A.U.A. som ligger på Ratchadamri Road tæt ved Lumpini Park. Aisia Book Store som findes flere steder i byen har et stort udvalg i bøger med bånd og/eller CD'er. Men den sjoveste måde er sikkert at finde en thai kæreste. ![]() |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 25/07-2004 17:41
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Der er lejligheder at faa overalt i Bkk for fra 2500 Baht til 8000 Baht om maaneden. Der forlanges normalt en 6 mdr kontragt og et depositum paa 3 mdr leje. Mange lejligheder lejer ud paa dag til dag basis og da er lejen normalt paa 200 til 4oo Baht om maaneden. Sukhomwit og Satorn et de dyreste omraader. Huey Kwang, Din Dang og Pratu Nam er lidt billigere. Sapan Kwai, Bang sue og Bang Kaen de billigeste derson en vil bo ikke for langt fra centrum. I Bangkok er du velkommen til at kontagte mig paa 013649024 og jeg vil vaere glad for at hjelpe dig med at finde et sted til en rimelig pris. Du siger du vil vaere her i 6 mdr. for dette vil du skulle bruge et B visa. Soeg om et med flere indrejser. Er du Thai gift vil du kunne faa et O visa. Clyde. Bkk |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 30/07-2004 11:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
skal du lare thai i bangkok saa kan jeg anbefale sino thai sprogskole, det koster 9000 bath for 30 lektioner af 50-55 minutter med privatlare, du vil dermed kunne gaa frem i et tempo der passer dig. personligt bor jeg i pathumwan i et 30m rum med koldbad for 4400 pr. mrd. blot 10minutters gang fra MBK. forvent at betalt 500 til 2000 bath for vand og el men det kommer naturligvis an paa om du bruger air eller fan.. angaaendne visa saa kan du kun faa et turistvisa som gelder 60 dage derefter kan du enten forlenge 30 dage eller tage en tur til cambodia hvilke gaares paa endagsture fra sukumit road for 2000 bath Redigeret af bahtman d. 01/08-2004 07:37 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/08-2004 23:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej. Jeg har 3 Cd'er med dansk Thai, vil gerne lave en kopi til dig, bare du selv betaler portoen. Med venlig hilsen Suk Du kan fange mig på ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.