Se indlæg
 Udskriv debat
KOH CHANG imorgen...
phitsanulok
CoolHejsa..

Jeg smutter til Koh Chang imorgen tidlig.. er der nogen der har gode raad til dette omraade... ting at se.. steder at bo?? osv.

CSM - love to be here Grin

www.shirtfreak.dk
Rasmus
Ønske dig en rigtig god tur. Jeg har selv været på Koh Chang mange gange, det er et herligt sted. Godt nok har jeg ikke været der det sidste år. Men en del venner har været der for nyligt, og berettet om at stedet er blevet lidt for kommercielt. Og at priserne er gået vel meget op på det sidste.
Når vi er på Koh Chang bor vi altid på ”Grand View Resoet” på ”White Sands Beach”, de har mange dejlige hytter i forskellige prisklasser. Når du nu er på Koh Chang skal du også besøge Koh Wai, en herlig lille ø uden motorcykler og biler.

[url]www.ko-chang.info/kohchangbeaches/whitesandsbeach.htm[/url]
[url]www.ko-chang.info/kohchangislands/kohwai_e.htm[/url]

Hilsen Rasmus

Rasmus
Jeg glemte lige en ikke så uvæsentlig detalje som du skal forberede dig på.
Det er de lokale taxi chauffører – de er de mest hjernedøde idioter du kan forestille dig. Jeg har i min tid oplevet mange skøre taxi chauffører i Thailand, men dem på Koh Chang trodser enhver beskrivelse. De kører rundt med 15 til 20 personer pakket på ladet, og det er i en hastighed som direkte er livsfarligt på de snoet bjergveje. Sommetider har man også på fornemmelsen at de er skide fuld eller er på stoffer. Men der er ikke rigtigt noget alternativ – ud over en meget lang gåtur.

[url]www.world66.com/asia/southeastasia/thailand/kohchang[/url]

God fornøjelse!
Hilsen Rasmus

Spring til debat: