Se indlæg
 Udskriv debat
Dejligt hus på Phuket
Glad
Hejsa.

Vi har købt et dejligt hus på Phuket (Thalang) og har brug for at skrive med andre danskere, der har mere erfaring om stort og småt i Thailand.

Mvh.

Glad

Jake
Hej

I kan jo starte med fortælle lidt om huset, beliggenhed, pris, har I selv bygget, osv. Vedhæft gerne nogle billeder...

claus31130
ja hej til jer ....vi venter da spændt på at høre hvad i at fortælle eller spørge om......der plejer jo gerne at kunne svares på det meste her i forummet....
så velkommen skal lyde herfra

ClausGrin

http://www.cs-web.in.th/
Glad
Hejsa.

Tak for jeres interesse.

Vores Hus ligger i centrum af Thalang by, nær alt, Tempel, skole, lokal marked og masser af indkøbs muligheder. Et dejligt stille område med direkte udgang til kanal og smut åbent land bag ved huset.

Huset er beliggende i en ca. 5 års gammel udstykning, ca. 30 grunde, Ca. 15 min. Fra lufthavnen, 20 min. Til Phuket town, og ca. 15 min. til bang tao beach.

Vi har købt huset brugt af SCB bank på tvangssalg i december 2007, for 3 mill. THB

Huset trængte til en kærlig hånd, da vi købte det, men i februar 2008 var vi nede på ferie, og fik hele huset malet og sat i stand fra a til z.

Vores hus er 4 år gamle på ca. 350 m2 grund, huset er på ca. 130 m2 indrettet med 3 soveværelser, alle med nye aircondition, 2 badeværelser, stort køkkenalrum, stor opholdsstue med the køkken, samt ca. 20 m2 disponibelt rum, som vi har planlagt 1 soveværelse og 1 badeværelse opført i, endvidere carport til bil, og dejlig have under anlæggelse.

Du kan se billeder fra ombygning og af området på [url]www.travellog.dk/glad/februar2008[/url]

Mvh.
Jens Glad
Redigeret af Glad d. 29/03-2008 12:49

Suk Rak Ning
Hej Glad.

Velkommen til :-)

Ja her paa DTW kan man naesten faa svar paa alt, og ind imellem ogsaa faa en god historie fra de varme lande...........Wink

Har selv boet paa PH i knap 2 aar...........
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Glad skrev:
Hejsa.

Tak for jeres interesse.

Vores Hus ligger i centrum af Thalang by, nær alt, Tempel, skole, lokal marked og masser af indkøbs muligheder. Et dejligt stille område med direkte udgang til kanal og smut åbent land bag ved huset.

Huset er beliggende i en ca. 5 års gammel udstykning, ca. 30 grunde, Ca. 15 min. Fra lufthavnen, 20 min. Til Phuket town, og ca. 15 min. til bang tao beach.

Vi har købt huset brugt af SCB bank på tvangssalg i december 2007, for 3 mill. THB

Huset trængte til en kærlig hånd, da vi købte det, men i februar 2008 var vi nede på ferie, og fik hele huset malet og sat i stand fra a til z.

Vores hus er 4 år gamle på ca. 350 m2 grund, huset er på ca. 130 m2 indrettet med 3 soveværelser, alle med nye aircondition, 2 badeværelser, stort køkkenalrum, stor opholdsstue med the køkken, samt ca. 20 m2 disponibelt rum, som vi har planlagt 1 soveværelse og 1 badeværelse opført i, endvidere carport til bil, og dejlig have under anlæggelse.

Du kan se billeder fra ombygning og af området på [url]www.travellog.dk/glad/februar2008[/url]

Mvh.
Jens Glad

Davs Jens

Ja det er da et dejligt hus
så jeg kan da godt forstå du/I er GLAD
Og velokommen to vores side.
jeg håber at i kan bruge den

bamsen

Spring til debat: